• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

5
یادداشت؛

از لواسان تا جنوب

  • کد خبر : 25767
  • 29 شهریور 1400 - 17:55
از لواسان تا جنوب
اگر امروز یک طلبه ساده، متقاضی امام جمعه شدن باشد، و‌هیچ‌عیب و‌ایرادی نداشته باشد جز اینکه برادرش، همسر‌ خود را به طرز فجیعی در مقابل چشم فرزندانش به قتل رسانده، آیا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ، با درخواست او ‌موافقت میکنند و او را به عنوان امام جمعه فلان شهرستان نصب میکنند؟؟؟

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، حجت الاسلام قمی در کانال شخصی خود با عنوان “اجتهادجهادی” طی یادداشتی به انتقاد از امام جمعه یکی از شهرستان های جنوب کشور پرداخت که در ادامه می خوانید:

بعد از داستان برکناری پرحاشیه امام جمعه فسادستیز لواسان و توجیهات ناموزون شورای سیاستگذاری که مورد اعتراض شدید فعالین فرهنگی و رسانه‌ای جبهه انقلاب واقع شد، بد نیست یادی کنیم از امام جمعه‌ی دیگری که از زیر تیغ تیز نظارت دقیق و همه جانبه شورای مزبور گریخته و در حاشیه امن قرار گرفته است!! اما چگونه؟ الله اعلم.

آقای (ع-ب) حدود ۱۶ سال در یکی از شهرستانهای جنوب کشور امام جمعه است، و همزمان مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی هم بوده و هست.

در همین دوره، پارکینگ نیروی انتظامی (که موتورها و‌ماشینهای توقیفی و‌تصادفی و.. را در آنجا نگهداری میکنند) به برادر این امام‌جمعه واگذار شده و وی از این راه نان حلال کسب میکرده!

موتورها و‌ماشین‌های مردم هم با کمترین مشکلی مواجه نمیشده! نه موتور کسی در این پارکینگ ‌گم شده، نه ابزار و‌ وسایل ماشینها لخت شده! تمام افرادی هم که مدعی هستند همه دروغ میگویند و هیچ‌چیزی اثبات نشده!

ضمناً مدیون هستید اگر فکر کنید این امام جمعه نقشی در واگذاری این پارکینگ به برادرش داشته! این واگذاری فقط بخاطر لیاقت شخصی برادر امام‌جمعه بوده!

درست است که برادر امام جمعه اعتیاد شدید به مواد مخدر – حتی نوع صنعتی و توهم زا – داشته و اخیراً همسرش را (مادر ۵فرزندش) به طرز بسیار فجیعی با اسلحه گرم به قتل رسانده و بعد از مدتی حبس، اکنون با قرار وثیقه آزاد است..

اما این اتفاقات نه چیزی از شایستگی و لیاقت برادر امام جمعه کم میکند! و نه کسر شأنی برای شخص این امام جمعه ایجاد میکند! حتی اگر آبروریزی مفصلی در آن منطقه بوجود بیاید.. همه مردم آن منطقه میدانند که این امام جمعه از برادرش حمایتی نمیکند!! اصولاً همه قاتل‌ها در مملکت ما با قرار وثیقه آزاد میشوند! و‌اختصاصی به برادر این امام جمعه ندارد!!

 اما لااقل این سؤال بطور جدی قابل طرح است که:

اگر امروز یک طلبه ساده، متقاضی امام جمعه شدن باشد، و‌هیچ‌عیب و‌ایرادی نداشته باشد جز اینکه برادرش، همسر‌ خود را به طرز فجیعی در مقابل چشم فرزندانش به قتل رسانده، آیا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ، با درخواست او ‌موافقت میکنند و او را به عنوان امام جمعه فلان شهرستان نصب میکنند؟؟؟ خصوصا در مناطقی که اینجور اتفاقات، مثل توپ منفجر شده و همه جا پخش میشود! و یا برای حفظ قداست و‌ آبروی جایگاه مقدس امامت جمعه، از انتصاب وی به این جایگاه خطیر خودداری میکنند؟

ای کاش داستان به همین مقدار ختم میشد.. اما متاسفانه این داستان ادامه دارد..

* لازم به ذکر می باشد انعکاس این خبر لزوما به معنای تایید آن نمی باشد و صرفا از باب صدای طلاب منعکس می شود.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=25767
  • منبع : @ejtehad_jahadi

مطالب مرتبط

06مهر
دعوت ائمه جمعه به محافظه کاری، دلسردکننده و خطرناک است
وحید جلیلی در جمع اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع):

دعوت ائمه جمعه به محافظه کاری، دلسردکننده و خطرناک است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ببینید چه کسانی امام جمه لواسان را برکنارکردند
    https://fa.shafaqna.com/news/683511/
    این مصاحبه مهدی دربانی رییس شورای تهران
    با شفقنا دقتذکنید شفقنا

    این مصاحبه ایشان است با شفقنا!!؟ببینید نامی از انقلاب و ولایت فقیه و آرمانهای انقلابی وشهدا هست برعکس تماس بگیرید با دفتر آقای مکارم از دفتریان امثال آقای دربانی/چند سال قبلش/سئول کنید نظرشان در باره ولایت فقیه و حضرت آقا ،من که چند سال قبل بخاطر موصوعی زنگ زدم از جواب دفترشان والله پاهام چسبید به زمین ،خوب این شخص با این تفکر وخاستگاه در موقعییت انتخاب وتایید ائمه جمه وجماعت تهران هستند!؟!؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.