• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

14
درباره یک تبلیغ و چهره سازی خزنده:

پاس کاری علمایی! به سبک انجمن حجتیه

  • کد خبر : 21941
  • 25 مرداد 1400 - 12:07
پاس کاری علمایی! به سبک انجمن حجتیه
اخیرا موسسه فرهنگی علامه!! کرباسچیان با تولید سلسله مصاحبه‌های با چهرهای معروف و غیر معروف که به نوعی با مدرسه علوی و انجمن حجتیه در ارتباط بودند، تحت عنوان «علامه از نگاه یاران» و «زندگی و زمانه علامه کرباسچیان »، به تبلیغ شخصیت وی پرداخت.

به گزارش صدای حوزه، اخیرا موسسه فرهنگی علامه!! کرباسچیان (از چهره های اصلی انجمن حجتیه و موسسه مدرسه علوی) با تولید سلسله مصاحبه‌های با چهرهای معروف و غیر معروف که به نوعی با مدرسه علوی و انجمن حجتیه در ارتباط بودند، تحت عنوان «علامه از نگاه یاران» و «زندگی و زمانه علامه کرباسچیان »، به تبلیغ شخصیت وی پرداخته است.

یکی از این گفتگوها با آیت الله سید محمد جواد علوی بروجردی بوده است که وی از کرباسچیان تعریف و تمجید های فراوانی دارد و وی را از بنیان گذاران فرهنگ نوین اسلامی در ایران معرفی می‌کند.

گفتنی است آقای علوی بروجردی از محصلین مدرسه علوی و شاگردان وی بوده و در ابتدای رساله توضیح المسائل خود از او به نیکی یاد کرده و  وی را به عنوان اولین نفری که رساله های عملیه را به این شکل تدوین کرده، نام می برد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=21941

مطالب مرتبط

17مهر
درس آقایان نشست دوره ای اساتید خلوت است، نه دروس اطراف حرم!
پاسخی به نگرانی استاد علوی بروجردی درباره خلوت‌بودن درس ایشان و دیگر سران نشست اساتید؛

درس آقایان نشست دوره ای اساتید خلوت است، نه دروس اطراف حرم!

17مهر
نگرانی‌های استاد علوی بروجردی!
نقدی بر ادعاهای مطرح شده در جلسه اخیر نشست دوره ای اساتید؛

نگرانی‌های استاد علوی بروجردی!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. برید بپرسید ۴ فرزند رهبری شاگرد علامه کرسباچیان بودند و از او چگونه نقل می کنند!

  2. این همه نقد دقیق و مستدل درباره این به اصطلاح علامه هست ، اونا ول کردید دو پاراگراف توهم یک آدم مجهول رو منتشر میکنید؟؟
    نویسنده و تحلیل گر قوی ندارید؟ یا این آقا نورچمشی بود که چرت و پرت هاشو منتشر میکنید بر خلاف تمام اصول رسانه های خبری!

  3. یه تیتر خفن زدید باعث جذب مخاطب میشه ولی وقتی میاییم اینجا هیچی! دو خط خبر! بدون هیچ تحلیلی که تبیین کنه منظور از پاس کاری! یعنی چی؟
    چرا علما رو کنار انجمن حجتیه آوردید مخاطب ذهنیت غلط پیدا کنه؟
    چتونه شما؟

  4. چون تمامی این افراد مثل علامه کرباسچیان خاری هستند در چشمان حکومتیان. از سر تواضع نام علامه را برای خودش انتخاب کرد در صورتیکه معرفت و ایمانش را تریلی نمی تونه حمل کنه بعد آقایان جامع المقدماتی حجه الاسلام و المسلمین شدند و حالا شما از حسادت با دو تا علامت تعجب جلوی اسم علامه می خواهید خودتان را خالی کنید. بعد از ۴۴ سال همه دارند می فهمند که چه کلاهی سرشون رفته است. روحانیون دروغین چطور روحانیون راستین را به گوشه کشاندند و دین خدا را داغان کردند. حالا شما ماندید و حوض تون، دنیا که دارید اما خد ا را شاکرم که به من و خیلی ها نشان داد عالمان غرق در دنیا و مادیات و کافر به دین خدا و اهل بیت علیهم السلام را.
    اف بر شما باد

  5. میخواهم اعترافی کنم. قبول دارم در نظری که به تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۹ دادم زیاده روی کردم، بسیار هم، از محضر علامه پوزش می خواهم، چون اگر طرفداران و دوستانی مثل من داشته باشند دیگر نیازی به دشمن عنود ندارند! علامه مظهر ادب بود ولی من با وقاحت و دریدگی و بی حیایی نوشتم. مدتی است گرفتار فشارهای شدید روحی روانی هستم، حتی با نزدیکان و خانواده خود هم با این ادبیات سخن میگویم و این نسبتهای ناروا را به آنان تم بعضا در مشاجرات روزمره میدهم. باید اعتراف کنم که نحوه ی تربیت بچه ها در مدارسی مانند علوی و نیکان و امثالهم بخصوص در دوران بعد از انقلاب و بعد از ارتحال علامه، بی تاثیر در ابن خلق و خوی پرخاشگری و اهانت به هر که و هر چه مخالف سلیقه من هست و برچسب زنی به افراد و تکفیر این و آن و خود را مظهر اسلام و تشیع راستین پنداشتن و اهانت به مخالفان سلیقه اربابان فکری ما بی تاًثیر نبوده. این درسی است که عالمانه و عامدانه چهل و چند سال است به بچه های بینوا در این مدارس تزریق میشود. نتیجه اش این که وقتی بیرون می آیند به همه با چشم حقارت می نگرند که بله ماییم مظهر تمام و تام یک مومن و بقیه خارج از دین هستند ولو مرجع تقلید و عالم و ولی فقیه باشند. کمی که گذشت و سیلی جامعه را نوش کردند و حالیشان شد که نخیر جامعه محیط مدرسه علوی نیست یا گوشه گیر میشوند یا با صد و هشتاد درجه تغییر کافر مسلک و بی ایمان به همه چیز، جالب اینکه حد وسطی هم ندارد!
    اف بر تربیت اخباری گری علوی و نیکان

  6. چون تمامی این افراد مثل ملاصدرای شیرازی و علامه طباطبایی و امام خمینی ره خاری هستند در چشمان حجتیه های اخباری. از سر تواضع نام علامه را برای خودش انتخاب کرد در صورتیکه معرفت و ایمان طباطبایی را تریلی نمی تونه حمل کنه بعد آقایان جامع المقدماتی حجه الاسلام و المسلمین شدند و منبرشان هم مدارس علوی و نیکان و گوش مفت بچه های بینوای مردم. حالا شما از حسادت با دو تا علامت تعجب جلوی اسم علامه طباطبایی می خواهید خودتان را خالی کنید. بعد از ۶۷ سال ار تاسیس علوی همه دارند می فهمند که چه کلاهی سرشون رفته است. روحانیون دروغین آنجا چطور روحانیون راستین را به گوشه کشاندند و دین خدا را با ترویج اخباریگری داغان کردند. حالا شما ماندید و حوض تون، دنیا که دارید اما خد ا را شاکرم که به من و خیلی ها نشان داد عالمان غرق در دنیا و مادیات و کافر به دین خدا و اهل بیت علیهم السلام را نظیر فرقه شیرازی ها را
    اف بر شما باد

  7. چون تمامی این افراد مثل علامه طباطبایی و امام خمینی ره خاری هستند در چشمان حجتیه های اخباری مسلک. از سر تواضع نام علامه را برای خودش انتخاب کردند در صورتیکه معرفت و ایمان آقای طبابایی را تریلی نمی تونه حمل کنه بعد آقایان جامع المقدماتی حجه الاسلام و المسلمین شدند و منبرشان شد مدرسه علوی و گوش مفت بچه های بینوای مردم با ترویج اخباریگری. حالا شما از حسادت با دو تا علامت تعجب جلوی اسم علامه طباطبایی می خواهید خودتان را خالی کنید. بعد از ۶۷ سال همه دارند می فهمند که چه کلاهی با تاسیس علوی سرشون رفته است. روحانیون دروغین حجتبه ای چطور روحانیون راستین را به گوشه کشاندند و دین خدا را داغان کردند. حالا شما حجتیه ای ها و شیرازی ها ماندید و حوض تون، دنیا که دارید اما خد ا را شاکرم که به من و خیلی ها نشان داد عالمان غرق در دنیا و مادیات و کافر به دین خدا و اهل بیت علیهم السلام را.
    اف بر شما باد فرقه انگلیسی

  8. مخلض علامه هم هستیم ولی برخی از ممدعیان هواداری ایشان و انجمن حجتیه ای های اخباری مسلک نور چشم انگلیس و آمریکا و صهیون هستند. فرقه شیعه لندنی چه ضربه ها به تشیع زده و میزند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.