• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

9
یادداشت؛

چرا “ایران اینترنشنال” دروغ می گوید؟

  • کد خبر : 15344
  • 21 خرداد 1400 - 16:28
چرا “ایران اینترنشنال” دروغ می گوید؟
ایران اینترنشنال:دیدار اهل سنت با آیت الله رئیسی از سوی حکومت و با اجبار و به منظور تحت فشار قرار دادن جامعه اهل سنت ایران برای شرکت در انتخابات فرمایشی و حمایت از کاندیدای مدنظر نظام صورت گرفته است!

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ظهر دیروز پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ با جمعی از علمای اهل سنت کشور در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تهران (سرچشمه) دیدار کرد. این دیدار که بازتاب گسترده ای در رسانه های داخلی داشت به مذاق رسانه های آنور آبی و معاند خوش نیامد. تاجایی که شبکه سعودی-انگلیسی ایران اینترنشنال در واکنش به این دیدار با تحریف انگیزه و هدف برگزاری این  دیدار؛ به تخریب و وارونه نشان دادن واقعیت پرداخت.

این شبکه با اشاره به اینکه این دیدار از سوی حکومت و با اجبار و به منظور تحت فشار قرار دادن جامعه اهل سنت ایران برای شرکت در انتخابات فرمایشی و حمایت از کاندیدای مدنظر نظام صورت گرفته اذعان داشت که تاکنون هیچ یک از گروه های اهل سنت از آقای رئیسی حمایت نکرده اند.

این در حالی است که طی روزهای گذشته، حاج آخوند گلدی کمالی عضو شورای فقهی مدارس علمیه اهل تسنن، حمایت قاطع جامعه اهل تسنن خراسان شمالی از آیت الله رئیسی را اعلام کرده و بر ضرورت حضور حداکثری در عرصه انتخابات تاکید کرده بود.

حمایت قاطع جامعه اهل تسنن خراسان شمالی از آیت الله رئیسی

اعلام حمایت علما و نخبگان اهل سنت کشور از آیت الله سیدابراهیم رئیسی

 

از سوی دیگر همزمان با حضور آیت الله رئیسی در اهواز و استقبال مثال زدنی مردم خوزستان، ایران اینترنشنال در اقدامی بهانه جویانه با مطرح کردن زیرپا گذاشتن پروتکل های بهداشتی و دامن زدن به شیوع بیماری کرونا، در تجمعاتی که در استقبال و دیدار با آیت الله رئیسی انجام شد؛ قصد تخریب ایشان را داشتند و حال آنکه تجمعات صورت گرفته همگی با اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح بوده و اسناد آن نیز موجود است.

این شبکه که با حمایت مستقیم عربستان سعودی در حال فعالیت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، با دامن زدن به اختلافات مذهبی و تلاش برای ایجاد اختلاف میان شیعه و اهل سنت، برنامه ای به جز تضعیف و تلاش برای براندازی نظام جمهوری اسلامی را در برنامه خود ندارند. آنچه واضح است با نزدیک شدن به موعد انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، رسانه های معاند من جمله ایران اینترنشنال، از طرق مختلف، سعی در سرد کردن تب و تاب این ماراتون سیاسی دارند.

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15344
  • نویسنده : محمدمعصوم احمدی

مطالب مرتبط

15آذر
دستیابی به سبک زندگی اسلامی با ۷ اقدام
نامه دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی به آیت الله رئیسی؛

دستیابی به سبک زندگی اسلامی با ۷ اقدام

25اردیبهشت
فقط ۱۵ درصد بودجه حمایت از زوجین نابارور به دستشان رسیده است
بودجه درمان ناباروری چگونه هزینه می شود؟

فقط ۱۵ درصد بودجه حمایت از زوجین نابارور به دستشان رسیده است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.