• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
مقتدی صدر در پی حمله به خاک عراق توسط ترکیه:

در صورت تکرار مجدد، سکوت نخواهیم کرد

  • کد خبر : 41337
  • 30 فروردین 1401 - 17:05
در صورت تکرار مجدد، سکوت نخواهیم کرد
 مقتدی صدر تأکید کرد، درصورتیکه این اقدام مجددا از سوی ترکیه تکرار شود، در قبال آن سکوت نخواهیم کرد

به گزارش صدای حوزه، رهبر جریان صدر با اشاره به حمله ترکیه به خاک عراق این اقدام را ناعادلانه و بی دلیل توصیف کرد و گفت که اگر خطری از سوی خاک عراق علیه ترکیه وجود داشت این کشور می بایست برای پایان دادن به این خطر با دولت عراق هماهنگ میشد چرا که نیروهای امنیتی عراق توانایی انجام آن را داشتند.

در صورت تکرار سکوت نخواهیم کرد

 مقتدی صدر تأکید کرد، درصورتیکه این اقدام مجددا از سوی ترکیه تکرار شود، در قبال آن سکوت نخواهیم کرد چرا که عراق دولتی دارای حاکمیت کامل است و هرگز تجاوز و ناامنی در خاک خود را تحمل نخواهد کرد. همچنین این کشور نمی پذیرد تا علیه همسایگان برادر و دوست خود اقدامی انجام دهد.

ارتش ترکیه روز گذشته با استفاده از نیروی هوایی و ویژه خود، عملیات نظامی تازه ای را علیه نیروهای پ ک ک در مناطق مرزی بین اقلیم کردستان و ترکیه انجام داد.

خبرگزاری رسمی ترکیه به نقل از خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که این حمله پناهگاه های حزب کارگران کردستان در مناطق متینا، الزاب و افاشین باسیان را هدف قرار داده است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=41337
  • منبع : شفقنا

مطالب مرتبط

03خرداد
احداث ۵۸۵ سد در ۱۸ سال!/ سدسازی‌های بی‌ضابطه ترکیه و بحران ریزگردها
مدیرعامل اندیشکده ماکا و کارشناس محیط زیست طی گفت‌وگویی مطرح کرد؛

احداث ۵۸۵ سد در ۱۸ سال!/ سدسازی‌های بی‌ضابطه ترکیه و بحران ریزگردها

29اردیبهشت
برگزاری مراسم فارغ التحصیلی دختران عراقی در عتبات + عکس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.