• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

6
توسط معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم؛

گروه «رسانو» در راستای تعامل و همفکری مبلغان فضای مجازی راه‌اندازی شد

  • کد خبر : 9708
  • 26 فروردین 1400 - 22:30
گروه «رسانو» در راستای تعامل و همفکری مبلغان فضای مجازی راه‌اندازی شد
معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گروهی با عنوان »رسانو» در شبکه اجتماعی ایتا ایجاد کرده و برای مبلغان تبلیغ نوین درخواست عضویت در این کانال را ارسال کرده است. 

به گزارش خبرنگار صدای حوزه،‌ معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم(اشراق)، گروهی با عنوان «رسانو» در شبکه اجتماعی ایتا ایجاد کرده و برای مبلغان تبلیغ نوین فراخوان عمومی برای عضویت در این گروه ارسال کرده است. 

تعامل، همفکری و همسویی مبلغین فضای مجازی در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جمله دلائل تشکیل گروه رسانو(اجتماع فعالان رسانه‌های نوین) بشمار می‌آید.

اشراق

فعالیت‌هایی که در این گروه انجام خواهد شد، عبارت است از؛

تجزیه و تحلیل اخبار روز فضای مجازی، معرفی گروه‌های برتر، نقد و ارزیابی گروه‌ها و کانال‌های فعال در فضای مجازی با حضور مسئول و اساتید، پاسخگویی به سوالات مبلغین مجازی، معرفی محیط‌ها و گروه‌های تخصصی اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات فعالیت‌هایی است که در این گروه انجام خواهد شد.

در آستانه ماه مبارک رمضان با بررسی محورهای محتوایی این ایام و اولویت سنجی از میان آنها، با مشارکت و هم اندیشی کنشگران سایبری معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به دلیل اهمیت مقوله انتخاب و نمود آن در دوگانه‌های موجود در شئون مختلف زندگی، شعار «به انتخاب تو» به عنوان شعار مشترک فعالان فرهنگی در فضای مجازی در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ هـ ق / ۱۴۰۰ هـ ش اعلام شد.

در این فراخوان از تمامی فعالان فرهنگی در فضای مجازی خواسته شده است تا با حفظ فعالیت‌های مستقل و ارزشمند خود در فضای مجازی، به انتقال پیام‌های این شعار در حوزه‌ مسائل تربیتی، اجتماعی به جامعه مخاطبین خود مدنظر قرار دهند.

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=9708

مطالب مرتبط

06مرداد
گفتگوی پررنگ مردم و روحانیت در قلب رشت
گزارش کوتاه از حرکت تبلیغی و تبیینی تمیز طلاب در رشت؛

گفتگوی پررنگ مردم و روحانیت در قلب رشت

23فروردین
دعوت دفتر تبلیغات حوزه از طلاب برای فعالیت تبلیغی در فضای مجازی
اطلاعیه‌ی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی؛

دعوت دفتر تبلیغات حوزه از طلاب برای فعالیت تبلیغی در فضای مجازی

23اسفند
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیانیه ای صادر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.