• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

7
اولین نشست دوره ای مسئولان کمیته های استانی انجمن ورزشی طلاب برگزار شد؛

انجمن ورزشی طلاب ظرفیت های بسیاری برای کاهش معضل کم تحرکی در جامعه دارد

  • کد خبر : 43532
  • 13 شهریور 1401 - 20:38
انجمن ورزشی طلاب ظرفیت های بسیاری برای کاهش معضل کم تحرکی در جامعه دارد
ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی: موضوع کم تحرکی در جامعه، مسئله ای است که باید در مورد آن برنامه ریزی و اقدامات اساسی صورت گیرد که استفاده از ظرفیت انجمن های ورزشی در این مسیر می تواند راهگشا باشد.

به گزارش صدای حوزه، اولین نشست دوره ای مسئولان کمیته های استانی انجمن ورزشی طلاب با همکاری مرکز آموزش های کاربردی حوزه های علمیه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و مرکز خدمات حوزه های علمیه با حضور رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در شهر مقدس قم برگزار شد.

در این دوره ۲روزه، هشت کارگاه با موضوعات آشنایی با سندجامع ورزش حوزه علمیه، آشنایی با ساختار ورزش کشور و انجمن ها، مدیریت برگزاری مسابقات و جشنواره ها، مدیریت برگزاری دوره های آموزشی، ماموریت ها و چالش های فرهنگی در ورزش، بیان ایده ها و طرح های ابتکاری و فنون مذاکره و تبلیغ، برگزار شد.

در پایان این دوره، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در جمع مسئولین کمیته های استانی انجمن ورزشی طلاب، به بیان ظرفیت های موجود در ورزش همگانی و اهمیت و جایگاه انجمن ورزشی طلاب پرداختند.

تلاش برای حل معضل کم تحرکی در جامعه

وی با تاکید بر اینکه برگزاری نشست مسئولان کمیته های استانی انجمن ورزشی طلاب زمینه ساز آینده ای روشن برای آن خواهد بود افزود:

موضوع کم تحرکی در جامعه، مسئله ای است که باید در مورد آن برنامه ریزی و اقدامات اساسی صورت گیرد که استفاده از ظرفیت انجمن های ورزشی در این مسیر می تواند راهگشا باشد.

ملایی با بیان اینکه یکی از ویژگی های انجمن ورزشی طلاب علاوه بر فعالیت های بخش ورزش همگانی، کمک به سایر انجمن ها در مباحث فرهنگی است، یادآور شد: با توجه به ظرفیت های فرهنگی بالایی که در انجمن ورزشی طلاب وجود دارد، انتظار داریم تا از این فرصت برای بهبود فعالیت های فرهنگی سایر انجمن ها نیز بهره مند شویم.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی استفاده از ظرفیت برگزاری دوره های آموزشی مربی گری و نشست ها و دوره های دانش افزایی فدراسیون را زمینه ساز ارتقاء و توسعه ورزش در جامعه عنوان کرد و از حمایت های فدراسیون از برپایی این دوره ها خبر داد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام پورمتقی، رئیس انجمن ورزشی طلاب ضمن خیرمقدم به حاضران در این دوره، تدوین اساسنامه انجمن ورزشی طلاب و سند جامع ورزش حوزه را از مهم ترین برنامه های مورد تاکید آیت الله اعرافی معرفی نمود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت حوزه های علمیه بر فعالیت های ورزشی کمی و کیفی طلاب تاکید دارند افزود: آیت الله اعرافی مدیر حوزه عملیه قم در اختتامیه جشنواره ورزشی طلاب حضور داشته و با بیان نقطه نظرات ارزشمند خویش، بر حمایت از این فعالیت ها تاکید ویژه دارند.

توجه به ورزش طلاب در مدارس و خانواده طلاب در حوزه های علمیه سراسر کشور

حجت الاسلام پورمتقی توجه به ورزش طلاب در مدارس و خانواده طلاب در حوزه های علمیه سراسر کشور را از دیگر رویکردهای این انجمن عنوان داشت و گفت: تمرکز فعالیت های ما در مدارس حوزه های علمیه سراسر کشور و خانواده طلاب است و در این راستا با برنامه ریزی مناسب در زمینه بودجه بندی برنامه های آموزشی مختلف تلاش خواهیم کرد تا ضمن پرورش مربیان و داوران در حوزه های مختلف ورزشی در این زمینه در کشور خودکفا شده و بتوانیم برنامه های ورزشی حوزه را از این طریق به سرانجام برسانیم.

در این نشست و با حضور حجت الاسلام پورمتقی رئیس انجمن ورزشی طلاب و مسئولین کمیته های انجمن، حجت الاسلام پناهی مدیر سلامت و امداد حوزه های علمیه کشور و جمعی از مسئولان فدراسیون ورزش های همگانی از جمله، حجت الاسلام دکتر قاسمی مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی، دکتر مهدوی مسئول کمیته بازاریابی و توسعه منابع و دکتر حسن زاده مسئول سازمان توسعه فعالیت بدنی، محل انجمن ورزشی طلاب در قم افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=43532

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.