• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

5
به دنبال ارتحال حضرت آیت الله صافی گلپایگانی؛

پیام تسلیت جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه‌ علمیه قم/ حوزه های علمیه تا پایان هفته تعطیل اعلام شدند

  • کد خبر : 37670
  • 12 بهمن 1400 - 11:00
پیام تسلیت جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه‌ علمیه قم/ حوزه های علمیه تا پایان هفته تعطیل اعلام شدند
جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه‌های علمیه به‌مناسبت ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی(ره) پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش صدای حوزه، در پی ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره)، جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه‌های علمیه قم پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانسوز فقیه عالیقدر و شیخ المراجع حضرت آیت‌الله العظمی آقای حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی قدس الله نفسه الزکیه مصیبت جانکاهی است وغم بزرگی برجان حوزه های علمیه و ملت ایران و مسلمانان نشاند.

آن فقیه عالیقدر از طهارت نفس و صفای باطن ویژه‌ای برخوردار بود و  در علوم حوزوی و فقه اهل‌بیت علیهم السلام در قله‌های بلند قرار داشت و عمر شریف خود را در اعتلای اسلام و ترویج معارف الهی و اهل بیت علیهم السلام سپری کرد و همواره در خدمت به مردم شریف و نصح و خیرخواهی پیشگام و در مسیر نهضت و انقلاب اسلامی و همراهی امام را حل قدس سره و رهبری معظم مدظله، نورافشانی می‌کرد.

آن مرجع گرانمایه از فضیلت های اخلاقی والا و بیشمار برخوردار بود و الگوی حسن اخلاق و فروتنی و اخلاص و نصح و اشفاق بشمار می آمد و مجلس او الهام بخش و بیدار کننده بود و افزون بر منزلت علمی و اخلاقی و میراث علمی ماندگار از  ایشان ، اندیشه اجتماعی و سیاسی و اطلاعات و آگاهی های اجتماعی و سیاسی و بین‌المللی ایشان ستودنی بود.

ارتحال این فقیه و مرجع عظیم الشأن را به حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبری معظم مدظله ، مراجع عظام دامت برکاتهم، بیت معظم آن مرجع عظیم الشأن رضوان الله تعالی علیه ،بیت مرحوم آیت‌الله العظمی گلپایگانی قدس سره و دیگر بیوت وابسته و حضرات آقازادگان مکرم ، حوزه های علمیه، شاگردان و علاقمندان آن مرحوم و عموم ملت ایران و مسلمانان جهان تسلیت می گوییم و حوزه‌های علمیه  تا پایان این هفته تعطیل اعلام می‌شود.

بر روح پاک آن فقید سعید درود می فرستیم و سلامت و عزت مراجع عظام و رهبری معظم دامت برکاتهم و ملت بزرگ ایران و مسلمانان و شیعیان را از خداوند متعال خواستاریم.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

شورای عالی حوزه های علمیه

مدیریت حوزه های علمیه

۱۲بهمن ماه ۱۴۰۰

۲۹ جمادی الثانی ۱۴۴۳

 

بیشتر بخوانید:

روح بلند آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی به ملکوت اعلی پیوست

دروغ‌پردازی پشتوانه ماتریالیسم، جدیدترین اثر آیت الله صافی گلپایگانی

حرکت قابل تأمل آیت الله العظمی صافی + فیلم

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=37670
  • منبع : خبرگزاری فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.