• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6239اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5
مسئول مرکز تربیت معلم مبلغ طی گفت‌وگویی مطرح کرد؛

برگزاری دوره‌های آموزشی جهت آمادگی طلاب برای حضور در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • کد خبر : 36054
  • 27 دی 1400 - 12:10
برگزاری دوره‌های آموزشی جهت آمادگی طلاب برای حضور در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
قبل از آزمون استخدامی دوره‌های آموزشی آمادگی جهت حضور در آزمون نهایی در این مرکز برای آگاهی طلبه‌ها از دروس، آزمون برگزار و یک سری از منابع برای طلاب معرفی و آموزش تست زنی و… نیز به طلاب علاقه‌مند ارائه می‌شود.

به گزارش صدای حوزه، حجت‌الاسلام سید صمد موسوی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی آمادگی جهت حضور در آزمون استخدامی آموزش‌و پرورش اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف مرکز تربیت معلم مبلغ، حضور مؤثر و فعال طلاب در آموزش‌و پرورش به‌عنوان معلم است.

وی با بیان این نکته که دانشگاه فرهنگیان تنها مسیر ورود علاقه مندان به شغل شریف معلمی است افزود: طبق ماده ۲۸ اساسنامه این دانشگاه طلاب می‌توانند از طریق آزمون استخدامی که هر ساله برگزار می‌شود وارد آموزش و پرورش گردند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه هرسال آموزش و پرورش یک آزمون سراسری برای جذب نیرو برگزار می‌کند، تصریح کرد: مرکز تربیت معلم مبلغ از سال ۹۷ کار خود را شروع کرده و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه فرهنگیان منعقد شده است، پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این مرکز دوره یک‌ساله‌ای را برای ورود به مدارس می‌گذرانند.

مسئول مرکز تربیت معلم مبلغ تاکید کرد: قبل از آزمون استخدامی دوره‌های آموزشی آمادگی جهت حضور در آزمون نهایی در این مرکز برای آگاهی طلبه‌ها از دروس، آزمون برگزار و یک سری از منابع برای طلاب معرفی و آموزش تست زنی و… نیز به طلاب علاقه‌مند ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: معرفی منابع و پایه بندی دوره‌ها را در این دوره آموزشی لحاظ کردیم و طلبه‌ها این دوره‌های آمادگی را به صورت مجازی می‌گذرانند و بعد از اتمام دوره، در آزمون شبیه سازی که مانند مانند آزمون نهایی است شرکت می‌کنند تا خود را در معرض آزمون ببینند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: تمامی نمونه سوال‌ها از سال ۹۴ تاکنون در سامانه بارگذاری شده تا طلاب آشنایی کاملی با آزمون نهایی داشته باشند.

وی ابراز داشت: با توجه به احتمال برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری حداقل سه دوره آمادگی آزمون برگزار خواهد شد که اولین دوره آن از فردا ۲۶ دی ماه آغاز شده است.

حجت‌الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: طلبه‌های علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها به سایت مهارت خانه طلاب به آدرس http://karbordi.ismc.ir/ مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=36054
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

08بهمن
دوره‌های آموزشی فقه بورس و بازاریابی شبکه‌ای
از سوی مؤسسه طیبات برگزار می‌شود؛

دوره‌های آموزشی فقه بورس و بازاریابی شبکه‌ای

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.