• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب سراسر کشور برگزار می کند:

مسابقه کتابخوانی ویژه‌ی مبلغین سراسر‌ کشور با محوریت کتاب ایران؛ جوان بمان + توضیحات استاد عباسی

  • کد خبر : 35287
  • 18 دی 1400 - 12:15
مسابقه کتابخوانی ویژه‌ی مبلغین سراسر‌ کشور با محوریت کتاب ایران؛ جوان بمان + توضیحات استاد عباسی
این کتاب فتح بابی مناسب در راستای فرهنگ سازی برای افزایش فرزندآوری است.به نظر می رسد این کتاب برای تمام اقشار، از فرهیخته گرفته تا مخاطب عام، متشرع تا کم توجه، ولایت مدار تا احیاناً بی تفاوت و منطقی تا احساسی،حرف برای گفتن دارد.

به گزارش صدای حوزه، تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب سراسر کشور در نظر دارد مسابقه کتاب خوانی را با محوریت کتاب “ایران؛ جوان بمان” برگزار نماید. این کتاب نوشته  حجت الاسلام محسن عباسی ولدی می باشد که با موضوع جمعیت به رشته تحریر درآمده است.

توضیحات استاد عباسی ولدی پیرامون کتاب

کتابی که برای همه مردم نوشته شده است

این کتاب فتح بابی مناسب در راستای فرهنگ سازی برای افزایش فرزندآوری است.به نظر می رسد این کتاب برای تمام اقشار، از فرهیخته گرفته تا مخاطب عام، متشرع تا کم توجه، ولایت مدار تا احیاناً بی تفاوت و منطقی تا احساسی،حرف برای گفتن دارد.

حل مشکل به روش پرسش و پاسخ

این کتاب حاصل پاسخ به سوالات شنوندگان برنامه های رادیو معارف است که توسط آقای عباسی ولدی، طی بیست و یک هفته در برنامه پرسمان تربیتی،داده شده و درباره آن بحث شده است.
 کتاب در بیانی ساده و روان،همه موضوعات و مسائل مطرح در بحث افزایش جمعیت،تربیت فرزند،کنترل جمعیت در ایران، مشکلات اقتصادی خانواده های پرجمعیت،سنت های الهی در رزق و روزی به بندگان،جایگاه فرزند آوری در اسلام و… را در قالب پرسش و پاسخ مطرح نموده است.

تلاش شده به همه ی زوایا پرداخته شود

در این کتاب، هم به مباحث مادی چون کوچک بودن آپارتمانها و مشکلات معیشتی توجه شده و هم مباحث معنوی و مسائل فرهنگی و جو فرهنگی غالب،چون زشت دانستن تعداد زیاد فرزندان، تا حدی بررسی شده است و حتی در قالب پرسش وپاسخ با خانم دکتر لباف،فوق تخصص زنان و زایمان،مباحث پزشکی چون بارداری پس از ۳۵ سال و… نیز در کتاب گنجانده شده است.

شیوه ی کتاب، پرسش و پاسخ است. به گونه ای که سرفصل ها به نوعی یک سؤال یا شبهه و یا تذکر هستند که در ادامه، نویسنده به هر کدامشان پاسخ جداگانه داده و نکات زیادی را برشمرده است.

روش تهیه کتاب

مبلغین سراسر کشور می توانند برای تهیه کتاب از طریق لینک زیر اقدام به خریداری نمایند. لازم به ذکر است این کتاب با تخفیف ویژه عرضه شده است.

https://pay.eitaa.com/?link=GE6SL

جوایز مسابقه

🛍 یک کارت هدیه ۵۰ میلیون ریالی
🛍 یک کارت هدیه ۳۰ میلیون ریالی
🛍 یک کارت هدیه ۲۰ میلیون ریالی
🛍 پنج کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی
🛍 دوازده کارت هدیه ۵ میلیون ریالی

آخرین مهلت ارسال پاسخنامه

📆 اول بهمن ماه ۱۴۰۰

مبلیغین عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر در پیامرسان ایتا اقدام کنند:

http://eitaa.com/tashakol_edarimali

 آدرس و تلفن دبیرخانه مسابقه

قم، میدان سپاه به طرف ریل راه آهن، پلاک۴۷، ساختمان شهید حقانی
☎️ ۰۲۵۳۲۴۰۰۳۶۰ – ۰۹۱۲۷۴۸۵۵۴۰
(تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب)

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=35287
  • منبع : تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.