• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

4
حجت الاسلام علی مهدیان با انتقاد از منبرهای اخیر حجت الاسلام کاشانی مطرح کرد؛

خروجی این رگ گردنها و غیرتی شدن بدون محاسبه، می شود تکمیل پازل دشمن!

  • کد خبر : 34218
  • 05 دی 1400 - 8:48
خروجی این رگ گردنها و غیرتی شدن بدون محاسبه، می شود تکمیل پازل دشمن!
جریان «انقلابی های برائتی» نگاه کنند ببینند چه آتشی درست میکنند وقتی نمیبینند سخنشان چه اقدامی را پیش میبرد و پازل چه کسی را تکمیل میکند. و چطور مدد به جریان شیعگی انگلیسی میدهند.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، حجت الاسلام علی مهدیان با انتشار پستی، به انتقاد از سخنرانی های اخیر حجت الاسلام حامد کاشانی پرداخته است که در ادامه مطالعه می نمایید. البته باید یادآور شد که انتشار این مطلب، لزوما به معنای تایید این محتوا از طرف صدای حوزه نیست و به عنوان انعکاس محتواهای چالشی طلبگی است.

هر کلامی جدای از محتوایش یک فعل است. کارکردی دارد. نتیجه ای را ایجاد میکند. پس پازلی را میتواند تقویت یا تضعیف کند. با این حساب جدای از محتوای قول، توجه به واقعه و اقدامی که آن قول رقم میزند نیز مهم است.

قرآن درباره الد الخصام که محتوای قولشان جذاب و عالی است، توجه میدهد به کارکرد فعلشان. توجه میدهد به میزان لجاجتشان وقتی اثر خطایاشان معلوم میشود. (۲۰۴_۲۰۶ بقره) خدای نکرده قصد تطبیق بر کسی ندارم چرا که معتقدم دل رفقای هیاتی و منبریم، مومن و پاک است اما فقط میخواهم بگویم اثر عمل مهم است مهمتر از محتوایی که آن هم البته مهم است. مبلغ همانطور که محتوای سخنش باید متقن باشد کارکرد سخنش را هم باید ملاحظه کند.

جناب کاشانی خیلی وقت است که با برجسته کردن اختلافات مذهبی به لحاظ اجتماعی راهبرد غلطی را پیگیری میکند. دوستان هیاتی زیادی هم دارم که از محتوای مباحث او لذت میبرند اما متوجه نتایج پیش بردن این راهبرد در کشور نیستند. داستان گرگیج شد یک تجربه. نه حرفها و توهینهای این شخصیت و نه اقداماتش هیچ کدام دلیل نمیشود که ما نفهمیم کی چه بگوییم و کی سکوت کنیم.

نتیجه غیرتی بودن نسبت به اهل بیت بدون ملاحظه محاسبات دشمنان

رفقا! تاریخ برای آن است که بفهمیم امروز چه کنیم نه اینکه دلمان را خنک کنیم. اگر توهین به دشمن دیروز باعث تقویت همان دشمن در امروز شود، شامل لعن و نفرین اهل بیت میشویم نسبت به کسانی که تقیه را نمیفهمند. تقیه محاسباتی است که برای درگیری در جنگ اراده ها لازم داریم. حالا بنشینید این دومینویی که آغاز شده را تماشا کنید. فقط بخاطر اینکه یک منبری نمیفهمد مقابل حماقت و جهالت یک عالم سنی باید چه رفتاری را از خود نشان دهد. الان وقت تبیین است تبیین کنیم غیرتی بودن نسبت به اهل بیت بدون ملاحظه محاسبات دشمنان و حسابی که روی غیرتهایمان باز کرده اند نتیجه اش دوستی خاله خرسه است.

خروجی این رگ گردنها میشود، ضربه به پیکره ای که اصل حرم است که اگر بماند همه حرمهای دیگر میماند. عیبی که ندارد! هر کس یک طور میزند! این منبری و آن هیاتی هم یک طور! چشمها بسته و دهانها باز!

جریان «انقلابی های برائتی» نگاه کنند ببینند چه آتشی درست میکنند وقتی نمیبینند سخنشان چه اقدامی را پیش میبرد و پازل چه کسی را تکمیل میکند. و چطور مدد به جریان شیعگی انگلیسی میدهند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=34218
  • منبع : کانال ایتای علی مهدیان

مطالب مرتبط

28آذر
دعوتی که اجابت نمی شود!
یادداشتی از آیت الله علیدوست درباره کرسی های آزاد اندیشی:

دعوتی که اجابت نمی شود!

24آذر
تذکر می‌دهیم که مراقب سخنان خود باشند!
آیت الله علوی گرگانی در جلسه درس اخلاق:

تذکر می‌دهیم که مراقب سخنان خود باشند!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.