• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

5
در پی ادعای شبکه های معاند مبنی بر شکایت گروهی از طلاب حوزه از زنان بازیگر؛

تکذیب شکایت مجموعه‌های حوزوی از بازیگران زن/ پرونده شاکی خصوصی دارد

  • کد خبر : 33723
  • 28 آذر 1400 - 19:40
تکذیب شکایت مجموعه‌های حوزوی از بازیگران زن/ پرونده شاکی خصوصی دارد
شکایت مذکور توسط موسسات و مجموعه‌های حوزوی صورت نگرفته، بلکه پرونده شاکیان خصوصی دارد، ذکر عنواین این موسسات، در قرار صادر شده از سوی معاون محترم دادستان، این سوء برداشت را در پی داشته که شاکیان پرونده، مجموعه‌های حوزوی هستند.

به گزاش خبرنگار صدای حوزه، انتشار تصویر “قرار عدم صلاحیت” صادره از سوی معاون دادستان عمومی و انقلاب استان قم خبرساز شده است. بر اساس این تصویر که توسط یکی از بازیگران نامبرده در شکایت و در پیج شخصی او منتشر شده، برخی از مجموعه‌های فرهنگی تبلیغی حوزوی، به استناد گزارشاتی، خواستار برخورد قانونی با ۱۵نفر از بازیگران زن سینمای ایران شده‌اند.

نظر به حساسیت موضوع، با پیگیری خبرنگار صدای حوزه، مشخص شد این مجموعه‌ها یا اطلاعی از موضوع نداشتند و یا جزو شکایت کنندگان نبوده‌اند. بر این اساس مجموعه‌های: تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب قم، موسسه تبلیغی امیربیان قم، گروه فرهنگی تبلیغی خاتم قم، موسسه ولاء منتظر اساسا این موضوع را تکذیب کرده و عنوان کردند که هیچ اقدام قضایی مبنی بر شکایت از بازیگران زن نداشته اند و مسئول گروه علمی فرهنگی تبلیغی امت برتر نیز ضمن بی‌اطلاعی از جزئیات شکایت، تایید جزئیات این شکایت را رد کرد.

خبرنگار صدای حوزه ضمن پیگیری موضوع از مسئول گروه مردمی مطالبه‌گری طور سینا، (که بانی اصلی تنظیم این شکایت بوده) واقعیت ماجرا را از وی جویا شد.

پرونده شاکی خصوصی دارد

وی ضمن رد این مسأله عنوان داشت: شکایت مذکور توسط موسسات و مجموعه‌های حوزوی صورت نگرفته، بلکه پرونده شاکیان خصوصی دارد؛ این پرونده شامل ۱۱۰ نفر شاکی خصوصی از اقصی نقاط کشور و از صنوف مختلف مردمی است.

حجت الاسلام زمانیان با اشاره به انتشار ناقص قرار صادر شده عنوان کرد: پیوست شکایت مذکور، گزارشی از مستندات مسأله است که صرفا به بحث حجاب محدود نیست و مواردی از جمله توهین به مقدسات را هم شامل می‌شود، به سمع و اطلاع این مجموعه‌های حوزوی رسیده و ذکر عناوین این موسسات، در قرار صادر شده از سوی معاون محترم دادستان، این سوء برداشت را در پی داشته که شاکیان پرونده مجموعه‌های حوزوی هستند.

تصویر قرار صادره، سانسور شده است

وی افزود: در قرار صادر شده از سوی دادستانی، اسامی ۱۱۰ نفر شاکی خصوصی پرونده با مشخصات کامل قید شده ولی توسط خانم صالحی (یکی از بازیگرانی که از وی شکایت صورت گرفته) سانسور شده که منجر به این سوء برداشت شده است.

لازم به ذکر است مجموعه‌های فرهنگی تبلیغی ذکر شده، از موفق‌ترین و خوشنام‌ترین موسسات حوزوی در امر تبلیغ دینی به شمار می‌روند که رسانه‌های ضدانقلاب در تلاش است با بزرگنمایی موضوع و روایت ناقص مسأله، از موقعیت پیش آمده به نفع خود سوء استفاده کند.

صدای حوزه ضمن پیگیری موضوع، خبرهای تکمیلی در خصوص اظهارنظر دیگر مجموعه‌هایی که نامشان در تصویر ذکر شده را اعلام خواهد کرد. همچنین ضمن اعلام موضع صدای حوزه مبنی بر صحیح نبودن این سبک از اعتراض یا طرح شکایت از بازیگران، در روزهای آینده درباره این شکایت جنجالی، با  مسئول گروه مردمی مطالبه‌گری طور سینا گفت‌وگو کرده و خبر آن را منتشر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=33723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.