• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

5
آیت الله علوی گرگان، در دیدار با استاندار جدید گلستان مطرح کرد؛

باید از افراد مومن و با تقوا در مسئولیت های مختلف بهره ببرید

  • کد خبر : 28972
  • 01 آبان 1400 - 9:16
باید از افراد مومن و با تقوا در مسئولیت های مختلف بهره ببرید
دشمن تلاش می کند بین شیعیان و اهل سنت اختلاف افکنی کند لذا باید مراقب بود اقدامی نشود که سبب پشیمانی شود.

به گزارش صدای حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی، شامگاه جمعه در دیدار با علی محمد زنگانه استاندار جدید گلستان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشتند: باید از افراد مومن و با تقوا در مسئولیت های مختلف بهره ببرید و کارها را انجام دهید.

ایشان با بیان اینکه باید در زندگی به گونه ای باشیم که همواره به وظایف خود عمل کرده و رضای الهی مدنظرمان باشد، افزودند: یکی از عزیزان خدمت آیت الله میلانی رسید و گفت خواهشی دارم و گفت برای من دعا کنید شهید شوم، آیت الله میلانی فرمود : دعامی کنم به وظیفه ات عمل کنی، شهادتی که همراه با وظیفه باشد اجر عظیمی دارد.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم، با اشاره به اهداف شوم دشمن برای اختلاف افکنی میان مسلمانان بیان کردند: دشمن تلاش می کند بین شیعیان و اهل سنت اختلاف افکنی کند لذا باید مراقب بود اقدامی نشود که سبب پشیمانی شود.

معظم له عنوان کردند: باید همواره در خط مستقیم گام برداشت، خداوند در قرآن کریم می فرماید راه خدا و حقیقت همیشه مستقیم است و از راه های دیگر هیچ گاه پیروی نکنید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی رفع مشکلات جامعه را مورد توجه قرار داد و تصریح کردند: تا جایی که ممکن است باید مردم را از خود راضی نگه داشت و در راه رفع مشکلات جامعه اقدام کرد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=28972
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

04فروردین
ابلاغ پیام تسلیت سید حسن نصرالله به برادر و فرزند آیت الله علوی گرگانی
01فروردین
کتب آن عالم محقق و باتقوا مورد توجه جوانان عزیز قرار گیرد
توصیه آیت الله علوی گرگانی در ارتباط با آیت الله مصباح؛

کتب آن عالم محقق و باتقوا مورد توجه جوانان عزیز قرار گیرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.