• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

7
حجت‌الاسلام پورثانی درباره تدریس طلاب در مدارس مطرح کرد؛

طلاب نباید تبدیل به کارمند شوند/ باید برنامه های ما، نوین، خلاق و مهارتی باشد

  • کد خبر : 24798
  • 20 شهریور 1400 - 13:21
طلاب نباید تبدیل به کارمند شوند/ باید برنامه های ما، نوین، خلاق و مهارتی باشد
هیچ بستری مهیاتر از آموزش‌وپرورش برای طلاب نیست؛ زیرا هم والدین و هم دانش‌آموز در آن حضور داشته و بر این اساس باید برنامه و فعالیت‌های ما نوین، خلاق و مهارتی باشد.

به گزارش صدای حوزه، حجت‌الاسلام پورثانی، از مدیران موفق مدارس دانش‌آموزی وابسته به حوزه درباره نحوه کار و معیشت طلبگی بیان داشت: یک طلبه نباید تبدیل به کارمند شود!؛ زیرا این یک آفت بزرگی برای طلبه علی‌الخصوص در آموزش‌وپرورش است.

وی افزود: اگر ما یک دانش‌آموز را در مسیر معارف اهل‌بیت(ع) قرار دادیم، گویی بشریت را نجات داده‌ایم و این احیای نفس با کارمندی هم‌خوانی ندارد؛ به همین دلیل، باید با دید مربیگری و تربیت نیروی انسانی وارد عرصه شویم و سرباز امام زمان(عج) باید با اعتقاد به این راه، طی طریق کند.

پورثانی در ادامه گفت: هیچ بستری مهیاتر از آموزش‌وپرورش برای طلاب نیست؛ زیرا هم والدین و هم دانش‌آموز در آن حضور داشته و بر این اساس باید برنامه و فعالیت‌های ما نوین، خلاق و مهارتی باشد.

وی ادامه داد: روند کار اداری پذیرفته‌شدگان طرح امین این گونه است که همه پذیرفته‌شدگان باید در قسمت آموزش ابتدایی فعالیت داشته باشند و امکان تغییر رشته نیست.

پورثانی گفت: سابقه اعزام در تعیین مکان تدریس اثر داشته و سعی شده هر کس در همان شهر و منطقه خود، خدمت کند و قرارداد استخدام به‌صورت پیمانی خواهد بود.

وی در آخر گفت: طلاب پس‌ازآن به دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند و مهر آینده تدریس خواهند کرد مگر در صورت ضرورت امسال مشغول به تدریس شوند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=24798

مطالب مرتبط

03تیر
درباره جذب و گزینش طلاب علوم دینی
معاون تهذیب حوزه های علمیه تبیین کرد؛

درباره جذب و گزینش طلاب علوم دینی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.