• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

4
مسئول واحد خواهران قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی همدان مطرح کرد؛

جهاد خواهران طلبه از روزهای اول شیوع بیماری کرونا در همدان

  • کد خبر : 22827
  • 03 شهریور 1400 - 13:10
جهاد خواهران طلبه از روزهای اول شیوع بیماری کرونا در همدان
از روز اول آغاز به کار قرارگاه جهادی شهید مدنی، خواهران طلبه و جهادی دوشا دوش برادران در عرصه خدمت رسانی وارد میدان شدند و با تمام توان مشغول انجام وظیفه بوده و هستند.

به گزارش صدای حوزه، سارا ردکا مسئول واحد خواهران قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی همدان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط خواهران طلبه و جهادی از روزهای اول شیوع بیماری کرونا در همدان، اظهار داشت: از روز اول آغاز به کار قرارگاه جهادی شهید مدنی، خواهران طلبه و جهادی دوشا دوش برادران در عرصه خدمت رسانی وارد میدان شدند و با تمام توان مشغول انجام وظیفه بوده و هستند.

وی افزود: واحد خواهران قرارگاه در روزهای اول به عنوان نیروی پشتیبانی در عرصه تهیه و پخت غذا و تهیه آب میوه برای نیروهای جهادی فعال و همچنین بیماران و بسته بندی کمک‌های مومنانه فعالیت‌های بسیاری داشته و تا امروز نیز این اقدامات ادامه دارد.

مسئول واحد خواهران قرارگاه جهادی شهید مدنی با بیان اینکه فعالیت‌ها به صورت شبانه روزی و مستمرا در حال انجام است، گفت: در کنار فعالیت‌های پشتیبانی، در برگزاری مراسم های مذهبی در ایام خاص این واحد برنامه‌های مختلفی را چه برای بیماران و چه برای نیروهای خواهر فعال در دستور کار خود داشته و دارد.

وی با اشاره به نقش بالای توجه به مسائل معنوی در کاهش آلام بیماری در بین بیماران و خستگی در بین کادر درمان، یادآور شد: با استفاده از ظرفیت قرارگاه، بالغ بر ۹۰۰ سجاده توسط خواهران دوخته و در بین بیماران و کادر درمان توزیع و اهدا شد.

ردکا تصریح کرد: در پیک‌های گذشته شیوع کرونا، با توجه به اعلام نیاز بیمارستان‌ها و مجموعه درمانی استان، خواهران جهادی و طلبه با حضور در بخش بستری بیماران کرونایی، در این میدان نیز به خدمت رسانی پرداختند.

وی با بیان اینکه حضور خواهران جهادی، تاثیر به سزایی در کاهش مدت بستری بیماران داشت، گفت: در کنار خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی، حضور در بخش کودکان مبتلا به بیماری سرطان از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مدت توسط قرارگاه انجام شده است.

مسئول واحد خواهران قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی با تاکید بر اینکه پس از اعلام فراخوان و درخواست نیرو با سیل علاقمندان به خدمت‌رسانی مواجه بودیم، خاطر نشان کرد: در جمع خواهران جهادی شاهد حضور دختران ۱۵ و ۱۶ ساله هستیم که به عنوان نیروی پشتیبان در حوزه آماده کردن تجیزات مشغول فعالیت هستند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=22827
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

20فروردین
گروه های مردمی کمک می خواهند نه پدرخوانده!
نقد آفت خود مطلق پنداری در ارگان های مدعی کار مردمی؛

گروه های مردمی کمک می خواهند نه پدرخوانده!

10فروردین
فعالیت های امام روستا؛ از احیای زکات و توسعه مسجد تا راه اندازی اینترنت خانگی
گزارشی از فعالیت های جهادی طلبه دغدغه مند اردبیلی؛

فعالیت های امام روستا؛ از احیای زکات و توسعه مسجد تا راه اندازی اینترنت خانگی

09اسفند
از پوشش حمایتی ۵۰۰ خانواده و تاسیس کارگاه تولیدی لباس تا جذب بیش از ۴۰۰۰ جلد کتاب
با پیگیری های حجت الاسلام گرجی امام محله تازه آباد صورت گرفت:

از پوشش حمایتی ۵۰۰ خانواده و تاسیس کارگاه تولیدی لباس تا جذب بیش از ۴۰۰۰ جلد کتاب

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.