• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

11
راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان:

امامان محله در جهت دهی صحیح مطالبات مردمی خوزستان نقش مهمی دارند

  • کد خبر : 20200
  • 06 مرداد 1400 - 13:21
امامان محله در جهت دهی صحیح مطالبات مردمی خوزستان نقش مهمی دارند
حجت الاسلام بیگدلی گفت: طلاب و امامان محله با حضور خود در میان مردم، شرکت در فعالیت های جهادی برای حل مشکلات مردم و از سویی با گفت‌وگو با افراد تأثیرگذار نقش مؤثری در جهت دهی صحیح به مطالبات مردی ایفا کردند.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام مرتضی بیگدلی، راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان، اتفاقات اخیر این استان را یادآور شد و اظهار داشت: امامان محله در شرایط موجود نقش آفرینی مثبتی را از خود به نمایش گذاشته و در سوق دادن مطالبات به حق مردم به سمت و سوی درست خود، اثرگذار عمل کردند.

راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان ادامه داد: امامان ما با جلساتی که با دیگر روحانیان، افراد تأثیرگذارو نهادهای مربوطه داشتند تلاش کردند تا به حل مشکلات و رسیدگی به مطالبات مردم کمک کنند.

کار میدانی و شرکت در فعالیت های جهادی

وی به فعالیت های جهادی امامان در شرایط  کنونی اشاره کرد و افزود: در شرایطی که مردم خوزستان با مشکل کم آبی مواجه هستند، یکی از اقدامات امامان روستا و محله ها کار میدانی و شرکت در فعالیت های جهادی بود که این عزیزان به آن اقدام کردند.

حجت الاسلام بیگدلی گفت: یکی از اقدامات مهم امامان محله برای جهت دهی مناسب به درخواست های مردم دیدار و گفت‌وگو با بزرگان و شیوخ قبایل بود و این کمک بزرگی به کنترل اوضاع کرد.

راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان اظهار کرد: اتفاقاتی در خوزستان رقم خورد، اما طلاب و روحانیان نقش مهمی را در میدان ایفا کردند و با حضور خود در تجمعات مردمی مانع شدند تا اوضاع بدتری رقم بخورد و به طور قطع اگر حضور فعال این قشر نبود مشکلات بزرگتری را شاهد بودیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=20200
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

19اسفند
دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی!
در نشست خبری تشریح برنامه های دهمین دوره جشنواره هنر آسمانی مطرح شد؛

دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی!

14مهر
از هوش مصنوعی تا سنت های تحقیقی حوزه
آیت الله کعبی بررسی کرد:

از هوش مصنوعی تا سنت های تحقیقی حوزه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.