• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

8
در سومین گعده انجمن مدادالفضلاء مطرح شد؛

ضرورت صداهای متکثر حوزوی برای تقویت آزاد‌اندیشی

  • کد خبر : 13325
  • 30 اردیبهشت 1400 - 12:14
ضرورت صداهای متکثر حوزوی برای تقویت آزاد‌اندیشی
نیاز امروز حوزه و بدنه طلاب شنیده شدن صدای این قشر از مسیر قلم نویسندگان حوزوی است لذا از تمامی نویسندگان حوزوی این انتظار می رود که در راستای دغدغه های امروز حوزه به قلم زنی پرداخته و واقعیت های این قشر را با قلمی روشن و روان به گوش آحاد مردم برسانند.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، سومین گعده مداد الفضلا با موضوع بررسی تجربه‌های حرفه‌ای اصحاب قلم و رسانه حوزوی با حضور استاد علی اصغر کاویانی نویسنده و مدرس حوزه و دانشگاه در محل ساختمان پایگاه خبری تحلیلی صدای حوزه در حال برگزاریست.

استاد کاویانی با اشاره به ضرورت این موضوع که صدای حوزه باید هیات تحریریه خود را در خارج از مجموعه و از میان خیل عظیم طلاب قلم به دست سراسر کشور پایه ریزی کند، افزود: نیاز امروز حوزه و بدنه طلاب شنیده شدن صدای این قشر از مسیر قلم نویسندگان حوزوی است لذا از تمامی نویسندگان حوزوی این انتظار می رود که در راستای دغدغه های امروز حوزه به قلم زنی پرداخته و واقعیت های این قشر را با قلمی روشن و روان به گوش آحاد مردم برسانند.

استاد کاویانی

در ادامه حجت الاسلام اسفندیار به عنوان مسئول برگزاری سومین گعده مداد الفضلا و مدیر کانون نخبگان یادداشت‌نویس حوزه علمیه ضمن تشکر از مسئولان این پایگاه اذعان داشت: یکی از ظرفیت های ویژه پایگاه خبری تحلیلی صدای حوزه واقع شدن در منطقه پردیسان و مجاورت با قشر عظیمی از نویسندگان حوزوی است که زمینه همکاری بیش از پیش این مجموعه با طلاب اهل قلم را فراهم کرده است.

وی با توجه به شروع به کار پایگاه خبری تحلیلی صدای حوزه وجود صداهای متکثر را برای تقویت آزاد اندیشی و رشد طلاب اهل قلم بسیار مفید دانست.

حجت الاسلام اسفندیار

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حمید برزگار مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی صدای حوزه با بیان ضرورت شکل گیری رسانه‌ای حوزوی که انعکاس دهنده دغدغه بدنه ی طلاب باشد گفت: مجموعه صدای حوزه که متشکل از طلاب رسانه‌ای و انقلابی می باشد با هدف تصویر سازی درست از حوزه و طلاب در اذهان عمومی و انعکاس دغدغه ها و صدای طلاب شروع به کار کرده است. وی با اشاره به اینکه کار رسانه‌ای خوب نیازمند نیروی انسانی خوب و حرفه‌ای می باشد، به ضرورت همکاری اهالی قلم حوزوی در راستای ارتقای فعالیت‌های رسانه‌ای حوزه و بدنه ی طلاب پرداخته و آمادگی پایگاه خبری تحلیلی صدای حوزه را برای نشر آثار اهالی قلم حوزوی اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه بخشی از مردم به دلیل ضعف فعالیت رسانه‌ای حوزه های علمیه تصورشان این است که حوزه و روحانیت در فضای سیاسی امروز مشکلی با ضعف های عدیده دولت فعلی و اقدامات آن ندارد وبه گونه ای قشر روحانیت را مسبب شرایط فعلی می داند، بر ضرورت روشنگری در این زمینه تاکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام علیرضا محمدلو سردبیرپایگاه خبری تحلیلی صدای حوزه با اشاره به ضرورت نشان دادن چهره واقعی حوزه امروز به مردم و نمایاندن واقعیات حوزه و زندگی طلبگی گفت: مهیا کردن فضایی برای آشنایی مردم با واقعیت های حوزه و طلاب در درجه اول و هچنین تبدیل شدن به تریبونی که بتواند حرف دل طلاب را به مسئولان حوزوی برساند، از انگیزه های تشکیل پایگاه خبری تحلیلی صدای حوزه بوده است.

حجت الاسلام اسفندیار در ادامه به عنوان مسئول برگزاری سومین گعده مداد الفضلا و دبیر نخبگان نویسنده حوزه علمیه حوزه ضمن تشکر از مسئولان این پایگاه اذعان داشت: یکی از ظرفیت های ویژه پایگاه خبری تحلیلی صدای حوزه واقع شدن در منطقه پردیسان و مجاورت با قشر عظیمی از نویسندگان حوزوی است که زمینه همکاری بیش از پیش این مجموعه با طلاب اهل قلم را فراهم کرده است.

وی با توجه به شروع به کار پایگاه خبری تحلیلی صدای حوزه وجود صداهای متکثر را برای تقویت آزاد اندیشی و رشد طلاب اهل قلم بسیار مفید دانست.

گعده مداد الفضلا

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=13325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.