• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

4
پیام رسان جنجالی پس از ماه ها فشار از سوی آلمان تسلیم شد

۶۴ کانال تلگرامی در آلمان بدلیل نفرت پراکنی مسدود شد

  • کد خبر : 38565
  • 28 بهمن 1400 - 20:58
۶۴ کانال تلگرامی در آلمان بدلیل نفرت پراکنی مسدود شد
سرویس پیام رسان جنجالی پس از ماه ها فشار از سوی دولت تسلیم شد. این شرکت همچنین کانال آتیلا هیلدمن را پس از درخواست های BKA می بندد.

به گزارش صدای حوزه، سرویس پیام رسان جنجالی پس از ماه ها فشار از سوی دولت تسلیم شد. این شرکت همچنین کانال آتیلا هیلدمن را پس از درخواست های BKA می بندد. نانسی فایزر، وزیر کشور، می خواهد فشار بر شرکت را بالا نگه دارد.

پس از فشار گسترده دولت فدرال بر تلگر‌ام ، این شرکت در آلمان برای اولین بار اقدامی علیه نفرت و سخنان نفرت پراکنی آنلاین انجام می دهد. بر اساس اطلاعات Süddeutsche Zeitung ، تلگرام در چند روز گذشته در مجموع ۶۴ کانال را مسدود کرده است. به گفته محافل امنیتی، آتیلا هیلدمن، ایدئولوگ ضد یهود و توطئه‌گرا نیز این موضوع را شامل می‌شود. این سازمان اعلام کرد که این بسته به دلیل فشار وزارت کشور فدرال و اداره پلیس جنایی فدرال (BKA) بوده است. BKA جستجوی مربوط به خاموش کننده را به تلگرام ارسال کرد. در مجموع ۶۴ مورد در حال حاضر در نظر گرفته شده است.

موفقیت چند هفته ای فشار بر تلگرام

نانسی فایزر، وزیر کشور به صراحت اعلام کرد که می خواهد اقدامات بیشتری در مورد پرونده تلگرام انجام دهد. او به SZ گفت: در تلگرام ما دائماً در حال تجربه امواج جدید نفرت و تهدید علیه مردم و دموکراسی خود هستیم. ما به سرعت و به طور مداوم در برابر این اقدام می کنیم.» او گفت که او همچنان از شرکت می خواهد تا به مسئولیت ها و تعهدات قانونی خود عمل کند. تلگرام دیگر نباید شتاب‌دهنده‌ای برای افراط‌گرایان راست‌گرا، ایدئولوگ‌های توطئه و دیگر تحریک‌کنندگان باشد. تهدید به مرگ و سایر نامه‌های نفرت‌انگیز خطرناک باید حذف شوند و عواقب جنایی آشکاری داشته باشند.»

وزیر کشور این حذف را موفقیت چند هفته ای فشار بر تلگرام می داند. “دفتر پلیس جنایی فدرال تحقیقات را به طور قابل توجهی تشدید کرده است. از روز اول کار، من را تحت فشار قرار دادم تا تلگرام را به همکاری وادار کنم. این فشار کارساز است.”

کانال های آتیلا هیلدمان، ایدئولوژیست توطئه گر در تلگرام از روز سه شنبه در آلمان در دسترس نیست. کاربرانی که سعی می‌کنند به آن دسترسی پیدا کنند، اعلانی دریافت می‌کنند که کانال را نمی‌توان مشاهده کرد «زیرا قوانین محلی را نقض می‌کند». هیلدمن که به عنوان یک سرآشپز گیاهخوار شناخته شده بود، افسانه های توطئه کرونا و سخنان نفرت انگیز را از طریق تلگرام برای حدود ۱۰۰۰۰۰ کاربر ارسال کرده بود. از فوریه ۲۰۲۱، این مرد ۴۰ ساله با حکم بازداشت توسط قوه قضاییه برلین تحت تعقیب است. او از آن زمان مخفی شده و ممکن است در ترکیه باشد.

در ابتدا احساس می شد که سیاست ارائه می شود

وزارت کشور مدتهاست که خواستار غیرقانونی شدن نفرت و نفرت پراکنی و حذف آن از تلگرام شده است. اما تاکنون این شرکت به تکلیف قانونی حذف عمل نکرده است. این اخیرا باعث خشم فزاینده در دولت فدرال شده است. سیاست ارائه شده احساس می شود. زیرا اولین رویه ها ناموفق بود زیرا مقامات آلمانی حتی نتوانستند آدرسی را برای شرکتی که می توانستند برای آن اعلان ارسال کنند پیدا کنند. تلگرام در دبی است. اخیراً، دولت آشکارا این شرکت را به جریمه های کلان تا ۵۵ میلیون یورو تهدید کرد.

تلگرام از جمله توسط مخالفان تندرو واکسیناسیون و متفکران جانبی برای شبکه سازی برای اعتراض به اقدامات کرونا استفاده می شود. حفاظت از قانون اساسی تورینگن اخیراً از اینکه تعداد زیادی از فانتزی های سرنگونی ملموس در آنجا پخش می شود شکایت کرده بود. بسیاری از افراط گرایان راست نیز از این سکو استفاده کردند. در ماه دسامبر، کاربران تلگرام در چتی نوشتند که می‌خواهند مایکل کرچمر، نخست‌وزیر ساکسون (CDU) را به دلیل سیاست کرونا بکشند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=38565

مطالب مرتبط

06اردیبهشت
علت اصلی برداشته شدن محدودیت‌ها، فضا سازی دروغین از شرایط بود
28دی
روسیه دوباره گوگل را جریمه کرد
به علت عدم حذف دسترسی به محتوای غیرقانونی؛

روسیه دوباره گوگل را جریمه کرد

28دی
مسئولان یاد بگیرند!
یادداشتی به بهانه تعلیق توییتر توسط دولت نیجریه؛

مسئولان یاد بگیرند!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.