• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

7
دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در نامه ای به وزیربهداشت مطرح کرد؛

زمینه اجرای گسترده “تعریف جدید واکسن” و “پروتکل های فقهی مدیریت کرونا” را فراهم آورید

  • کد خبر : 34532
  • 08 دی 1400 - 14:45
زمینه اجرای گسترده “تعریف جدید واکسن” و “پروتکل های فقهی مدیریت کرونا” را فراهم آورید
یکی از محصولات علمی و تجربه شده ی این پژوهشگران نکته سنج و حکیم، ارائه تعریفی جدید از واکسن است و کار آزمائی های بالینی بر اساس این تعریف جدید، نشانگر تحقق موفقیت های شگرفی در مقابله با کرونا و برخی از بیماری های دیگر است.

به گزارش صدای حوزه، دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی، نامه ای را به دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نوشته اند که در ادامه مطالعه می نمایید:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جناب آقای دکتر بهرام عین اللهی

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی جمهوری اسلامی

سلام علیکم

همانطور که استحضار دارید دین اسلام و علمای بزرگوار حوزه علمیه قم تاکنون تأکید فراوانی بر حفظ سلامت و تقویت ایمنی بدن داشته و مردم را به برنامه ریزی برای سلامت خود تشویق نموده اند. حوزه علمیه قم در تقویت عوامل مؤثر بر سلامت یکپارچه است و اگر تاکید ها و همراهی این حوزه مقدسه نبود؛ برنامه های وزارت بهداشت در ایران اجرائی نمی گردید.

در راستای تداوم این سنت حسنه -و با توجه به برخی از ضعف های پژوهشی و اجرائی در وزارتخانه متبوعِ جنابعالی و فرهنگستان علوم پزشکی ایران- جمعی از پژوهشگران متبحر حوزه علمیه قم، تحقیقات جدیدی را برای ارتقای سلامت مردم ایران آغاز نموده اند. یکی از محصولات علمی و تجربه شده ی این پژوهشگران نکته سنج و حکیم، ارائه تعریفی جدید از واکسن است و کار آزمائی های بالینی بر اساس این تعریف جدید، نشانگر تحقق موفقیت های شگرفی در مقابله با کرونا و برخی از بیماری های دیگر است.

توضیح بیشتر اینکه: واکسن های جدید، “شئ پایه” محسوب می شوند و در مقایسه با واکسن های “ژن پایه” ایمنی پایدارتری ایجاد می کنند. مزیت های مهم دیگری مانند هزینه پایین استحصال و تجربه پذیری ملموس تر برای واکسن های “شئ پایه” نسبت به واکسن های ژنتیکی متصور است . (رجوع شود به گزارش مرتبط با تعریف جدید واکسن)

با توجه به اینکه ایمنی واکسن های تزریقی فعلی، موقتی است و عوارض دفعی و مزمن فراوانی ایجاد می کنند؛ پیشنهاد می کنم زمینه اجرای گسترده “تعریف جدید واکسن” و “پروتکل های فقهی مدیریت کرونا” را در همه شهرهای ایران فراهم آورید. عطف به نامه مورخه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ آمادگی مجدد شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی را برای کمک به مدیریت کرونا اعلام می کنم.

وزیر محترم بهداشت و درمان

طبق سوگند نامه پزشکی(بخشِ ارتقای دانش نظری و عملی پزشکان)، جنابعالی را به پذیرش و بررسی پژوهش های جدید در حوزه پزشکی و مدیریت مؤثر و بی بازگشت بیماری ساده کرونا دعوت می کنم.

با تحیت مجدد

  علی کشوری                  

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=34532
  • منبع : مدرسه هدایت

مطالب مرتبط

30فروردین
واکسن‌های ایرانی در مجلات معتبر دنیا می‌درخشند
علی‌رغم هجمه‌ رسانه‌های بیگانه علیه دانشمندان ایرانی؛

واکسن‌های ایرانی در مجلات معتبر دنیا می‌درخشند

22فروردین
دیگر واردات واکسن نداریم!/رقابت با برندهای جهانی
درپی پیوستن ایران به جمع صادرکنندگان واکسن:

دیگر واردات واکسن نداریم!/رقابت با برندهای جهانی

10فروردین
برای نشر یک خبر سه روش وجود دارد!
یادداشت دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در ارتباط با الگوهای انتشار خبر؛

برای نشر یک خبر سه روش وجود دارد!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام و احترام
    کاش در هر استانی یک نفر همچون حاج آقا کشوریبه معنای واقعی کلمه: مؤمن ، عالم و حکیم داشتیم، خدا به عمر و ایمانشان هر روز بیفزاید و برکت دهد،
    فوق لیسانس هستم و مطالب ایشان را پیگیری میکنم و تازه احساس میکنم استعمار نو چه بر سر آموزش ما آورده و ما را به شبه علم سرگرم کرده و به دست خودمان با جان و مالمان بازی میکند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.