• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

6
انتقاد قالیباف از بی ثباتی قیمت ها:

۴۲۷ هزار میلیارد تومان یارانه داده‌ایم، اما نتوانستیم کالای ارزان به دست مردم برسانیم!

  • کد خبر : 29295
  • 04 آبان 1400 - 14:18
۴۲۷ هزار میلیارد تومان یارانه داده‌ایم، اما نتوانستیم کالای ارزان به دست مردم برسانیم!
برخی مسوولان با تصمیم‌های اشتباه، مردم را از صحنه اداره کشور حذف کردند که باعث شد دشمن همه خوبی‌ها را کنار بگذارد و بدی‌ها را بزرگ‌نمایی کند.

به گزارش صدای حوزه، رئیس مجلس شورای اسلامی در پنجمین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی کشور در مشهد مقدس با انتقاد از بی‌ثباتی قیمت‌ها در بازار گفت: برخی مسوولان با تصمیم‌های اشتباه، مردم را از صحنه اداره کشور حذف کردند که باعث شد دشمن همه خوبی‌ها را کنار بگذارد و بدی‌ها را بزرگ‌نمایی کند.

پرداخت ۴۲۷ هزار میلیارد تومان یارانه در طی ۳ سال

محمدباقر قالیباف افزود: در سه سال گذشته ۴۲۷ هزار میلیارد تومان یارانه داده‌ایم، اما نه توانستیم قیمت‌ها را ثابت نگه داریم و نه کالای ارزان به دستشان رسیده است.

همچنین به گزارش خانه ملت، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در اداره کشور مردم را از عرصه‌های مختلف یا حذف کردیم یا دسته‌بندی و گروه‌بندی کردیم و مشکلاتی که امروز در حوزه اجرایی داریم ناشی از حذف مردم است. قالیباف گفت: نباید مردم را از هم جدا کنیم و وقتی تشکیل حکومت دادیم همه افراد از هر مذهب، قوم، دین و طایفه‌ای مهمند، مخصوصا وقتی در سایه نظامی مانند نظام جمهوری اسلامی قرار دارد. البته همراه کردن همه کار سختی است، پس صالحین مهم هستند. 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29295

مطالب مرتبط

29مهر
باید برای حل مشکلات مردم هم‌افزایی میان همه وجود داشته باشد
رئیس مجلس در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی مطرح کرد؛

باید برای حل مشکلات مردم هم‌افزایی میان همه وجود داشته باشد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.