• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

10

بیت کوین از ۴۹ هزار دلار عبور کرد/ بازار ارزهای مجازی همچنان سبزپوش

  • کد خبر : 22570
  • 01 شهریور 1400 - 10:41
بیت کوین از ۴۹ هزار دلار عبور کرد/ بازار ارزهای مجازی همچنان سبزپوش
در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین نسبت به دیروز 1.3 درصد بالا رفت و به 49 هزار و 150 دلار رسید.

به گزارش صدای حوزه، به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین نسبت به دیروز ۱٫۳ درصد بالا رفت و به ۴۹ هزار و ۱۵۰ دلار رسید. این قیمت نسبت به هفته پیش ۶٫۶۲ درصد رشد داشته و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۹۲۴ میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۶۲۰ هزار بیت کوین به ارزش ۳۰ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۷۹۳ هزار و ۷۳۱ عدد رسیده است.

اتریوم اما تغییر چندانی نسبیت به دیروز نداشت و هم اکنون ۳۲۵۶ دلار خرید و فروش می‌شود. کاردانو هم ۷٫۲ درصد بالا رفت که در میان ارزهای مطرح بیشترین رشد را داشته و به ۲٫۶۲ دلار رسید. باینانس کوین نیز ۱٫۶درصد رشد کرد و در حال حاضر روی رقم ۴۵۵ دلار در حال معامله است. ریپل هم رشد ۱٫۳۵ درصدی داشت و به قیمت ۱٫۲۵ دلار رسید، اما دوج کوین ۱٫۱ درصد ریخت و ۳۱ سنت در حال خرید و فروش شدن است.

به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ارزش جهانی بازار ارزهای مجازی ۱٫۹۵ درصد رشد کرده و به ۲۱۰۸ میلیارد دلار رسیده است. در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ میلیارد دلار در این بازار حجم خورده و تعداد ارزهای مجازی جهان به ۱۱ هزار و ۳۴۹ نوع رسیده است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=22570
  • منبع : farsnews.ir

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.