• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

2
یادداشتی درباره شهادت اخیر یک روحانی در حرم رضوی:

روزی که دشمنان ما رمز موفقیت و پیروزی مردم را دانستند

  • کد خبر : 40307
  • 18 فروردین 1401 - 16:05
روزی که دشمنان ما رمز موفقیت و پیروزی مردم را دانستند
امروز روزی است که دشمنان ما رمز موفقیت و پیروزی مردم را دانستند و آگاه شدند برای غلبه بر این ملت باید روحانیت و علما و مراجع را تخریب و از ذهن ها حذف نمود.

به گزارش صدای حوزه، سیده راضیه حسینی نژاد طی یادداشتی به حمله تروریستی حرم رضوی و شهید شدن یک روحانی در پی این اتفاق، پرداخته است که در ادامه مطالعه می نمایید:

نقل شده است در آن عصر که ناصر الدین شاه در طلب خوشی خود امتیاز توتون و تنباکو را به انگلیسی ها داد، میرزای شیرازی؛ زعیم بزرگ شیعه در اثر پافشاری مردم و علما فتوای تحریم تنباکو را صادر نمود، سپس گریه شدیدی کرد به طوریکه تعجب همگان را بر انگیخت.

علت را جویا شدند ؟ فرمود : امروز روزی است که دشمنان ما رمز موفقیت و پیروزی مردم را دانستند و آگاه شدند برای غلبه بر این ملت باید روحانیت و علما و مراجع را تخریب و از ذهن ها حذف نمود.

اما تحریم تنباکو و شکست شرکت یهودی _ انگلیسی تنها موفقیتی نبود که مردم با همراهی روحانیت به دست آوردند ، بلکه این مسیر با تمام فراز و نشیب های خود ادامه پیدا کرد تا اینکه بهار انقلاب اسلامی با رهبری امام روح الله و تلاش های بی وقفه روحانیت فرا رسید و عطر شکوفه های بهاری آن با سرعتی بی نظیر مشام همه مستضعفان عالم را پر و قامت خمیده و رنجور از استعمار را راست و روح مقاومت را در کالبد فرسوده و ناتوان جانشان دمید .

اینک خود با عبور از معرکه هایی نفس گیر در حال گذر از چهل و سه سالگی بوده و پلکان ترقی را یک به یک طی مینماید .

اما با شروع قرن جدید و دعوت رهبر معظم انقلاب از دولت و جوانان مستعد مبنی بر تولید دانش بنیان، نظام اسلامی به سوی در نوردیدن مرزهای علم و دانش و فتح قله های علم و فناوری و دستیابی به منبع قدرتی بی نظیر حرکت نموده؛ قدرتی که در صورت نائل به آن هیچ یک از قدرت های جهان را یارای ایستادن در مقابل این نظام نخواهد بود، چرا که بنا بر گفته حضرت سید علی: علم سلطان است؛ سلطانی که قدرت آفرینی اش عالم گیر خواهد بود .

از این رو دشمنان همیشه تکیه زده بر دلارهای وهابی_ سعودی که مثل همیشه تن و جانشان از دستور العمل های رهبر فرزانه ما میلرزد، با تمام قوا به صحنه امده تا با شروعی جنگی هیبریدی (ترکیبی) ، دولت مردمی را سر در گم و مسیر موفقیت های روز افزونش را ناهموار نمایند .

جنگی که گاهی ترکش های آتشین آن دامن روحانیت مظلوم و همیشه حاضر در صحنه را میگیرد؛ همان ها که از گذشته ، قرمزی خونشان محراب ها را مزین مینماید.

و چه دردناک است دیدن صحنه ی خون هایی که بیگناه بر زمین میریزد؛ خواه خون کودکی در یمن یا طلبه ای در صحن حرم حضرت عشق علی بن موسی الرضا علیه السلام .( بای ذنب قتلت )

هنوز خبر دردناک امام‌جمعه مردمی و ساده زیست اهواز و طلبه بیگناه غرق در خون مترو تهران را از یاد نبرده بودیم که این بار خبر شهادت طلبه ای مظلوم و مردمی از دیار خراسان در حرم امن حضرت علی ابن موسی الرضا در ماه صیام و با زبان روزه و گلویی خشک خاطرمان را بد جور آزرده ساخت و دلمان را شکست ،

اگر چه مرگی چنین زیبا آرزوی هر مرد و زنی است که سینه اش مالامال از عشق به اهل بیت و سید و سالار شهدا حضرت ابی عبدالله( علیه السلام ) است، اما قطعا این شهادت زیبا و رشک برانگیز پاداش عمری عمل خالصانه به درگاه خداوند و طلب گمنامی در میان خلق بوده است و به حق چه پاداش گوارایی! خداوند به طالبان عمل خالصانه و ره جویان وصال گمنامی اعطا می نماید .

دنبال شهرتیم و پی اسم و رسم و نام
غافل از اینکه فاطمه( س)گمنام میخرد

و این سنتی است که خود خداوند در قرآن کریم در سوره محمد (س) به آنان که دنبال بهره های اخروی هستند وعده داده است .” یا ایها الذین آمنوا ان تنصرو الله ینصروکم و یثبت اقدامکم “

آری دشمن ناتوان ما که همواره به دنبال ضربه به نظام اسلامی است ، با شهادت روحانیتی چون شهید مظلوم اصلانی و سایر شهدای این کاروان ، فقط و فقط بر ضعف و ناتوانی و خستگی خود از اتحاد ملت شهید پرورمان صحه گذاشته و بیش از هر زمانی خباثت و پلیدی خود را آشکار می نماید و چه زیبا فرمود آن پیر ربانی حضرت سید روح الله : بریزید خون ما را زندگی ما دوام پیدا میکند.

بکشید ما را ملت ما زنده تر میشود .

ما از مرگ هراسی نداریم

نثار روح بلند و ملکوتی امام راحل ( ره ) و شهدای والامقام دفاع مقدس، دفاع حرم و شهدای گرانقدر طالب علم و معرفت به ویژه شهید مظلوم اصلانی صلوات

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=40307
  • نویسنده : سیده راضیه حسینی نژاد

مطالب مرتبط

05اسفند
رویداد ملی شهید اصلانی در هرمزگان کلید خورد
آغاز مرحله دوم عملیات «محله پیشرفت»؛

رویداد ملی شهید اصلانی در هرمزگان کلید خورد

26شهریور
«امید معکوس» مصطفی ملکیان
14مرداد
دفاعی عقیم و پرهزینه
حکومت علوی؛ بعثت عدالت

دفاعی عقیم و پرهزینه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. بسیار عالی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.