• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

15

واکسیناسیون اجباری در اندیشه شهید مطهری

  • کد خبر : 27596
  • 19 مهر 1400 - 14:51
واکسیناسیون اجباری در اندیشه شهید مطهری
آیا برای ایجاد سلامت عمومی می‌توان به زور متوسل شد؟ شهید مطهری پاسخ می دهد...

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، نویسنده‌ی کانال ایتای گام دوم انقلاب نوشت:

ممکن است خود فرد توان درک مصلحت خویش را نداشته باشد ؛ در اینجا اگر مصلح تشخیصی به نفع فرد و اجتماع بدهد ، چنانچه بتواند، باید به افراد مجاسن آن تشخیص را بفهامند و بعد از آن بخواهد به آن عمل کنند؛ ولی اگر آنها درک نمی‌کنند بایستی با توکل به زور سلامت را ایجاد ایجاد کند.

به نظر شما تحصیلات اجباری آیا کاری فلان منطقی است؟ البته که کاری منطقیی است زیرا فلان کس به خاطر جهالتی که دارد می‌گوید من سواد ندارم و نمی‌خواهم سئاد داشته باشم؛ پسرم بی‌سواد است و نمی‌خواهم تحصیل کرده شود.می‌گوییم او نمی‌فهمد؛ اینجا که مسئله سلیقه مطرح نیست؛ او جاهل است و جهل بدبختی زاست.امام صادق(ع) می‌فرمودند:{اگر می‌توانستیم، شلاق بر سر مردم می‌زدم تا همه عالِم شوند}

بهداشت اجباری چگونه است؟وقتی دولت احساس خطر می‌کند که یک بیماری شیوع پیدا کند بالاجبار به مردم واکسن می‌زند؛ نمی‌گوید آیا اجازه می‌دهید به شما واکسن بزنم؟بلکه می‌گوید اجازه بدهید، یا ندهید ما واکسن را به شما می‌زنیم چون عملی منطقی انجام می‌دهیم وسلیقه مطرح نیست. یا فلان شخص چشمش تراخمی است و جاهل است، در برابر معالجه چشمش مقاومت می‌کند، آیا باید تابع نظر او بود؟تا ریخ را بخوانید می‌گوید اولین بار که واکسن آبله کشف شد بلوایی بپا شد، تمام مردم انگلستان در مقابل واکسن آبله زدن مقاومت می‌کردندو حاضر نبودند تسلیم شوند. ولی آیا فهمیده‌ها باید تابع این جهالت عمومی باشند؟

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=27596
  • منبع : gamedovomenghelab@

مطالب مرتبط

21اردیبهشت
عواملی که باعث کنترل کرونا شد
وزیر بهداشت مطرح کرد؛

عواملی که باعث کنترل کرونا شد

12اردیبهشت
ضد انقلاب هم نمی‌تواند مطهری را نادیده بگیرد
30فروردین
واکسن‌های ایرانی در مجلات معتبر دنیا می‌درخشند
علی‌رغم هجمه‌ رسانه‌های بیگانه علیه دانشمندان ایرانی؛

واکسن‌های ایرانی در مجلات معتبر دنیا می‌درخشند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام علیکم
    در علم اصول و منطق قاعده‌ای داریم تحت عنوان ، *اثبات شی نفس ماعدا نمی‌کند* یعنی اگر شما چیزی را ثابت کردید دلیل اثبات سایر موارد نمی‌شود حدود پنجاه شصت سال پیش شهید مطهری(رضوان الله تعالی علیه)مطالبی در خصوص الزام تزریق واکسن فرمودند که با توجه به شرایط آن دوران صحیح بوده است ولی این دلیل نمی‌شود در حال حاضر که یهود و صهیونیسم جهانی با هدف کاهش جمعیت جهان، ویروسی دست‌ساز را منتشر نموده تا به بهانه آن واکسن‌های پرعارضه و مرگ‌آور را از طریق نفوذی‌های خود به مردم تحمیل نمایند باز ما همان مطلب را در حمایت از تزریق واکسن‌های اجبار پرخطر مورد استناد قرار دهیم مطمئنا اگر شهید مطهری در حال حاضر حضور می‌داشتند با شرایط فعلی، مخالف واکسن اجباری بودند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.