• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

6

اگر‌نظام‌ به‌ حرف‌ اصلاح‌طلبان‌ گوش‌ کرده‌ بود!؟

  • کد خبر : 24672
  • 19 شهریور 1400 - 12:04
اگر‌نظام‌ به‌ حرف‌ اصلاح‌طلبان‌ گوش‌ کرده‌ بود!؟
سال ۶۹ همزمان با حمله آمریکا به عراق، بزرگان اصلاح‌طلب، به رهبر‌انقلاب فشار می‌آورند که ایران در حمایت از صدام با آمریکا در خلیج‌فارس وارد جنگ شود!! البته رهبری اجازه ندادند کشور در این دام بیفتد.

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، حمیدرضا ابراهیمی در کانانل ایتای نویسندگان حوزوی نوشت:

سال ۶۹ همزمان با حمله آمریکا به عراق، بزرگان اصلاح‌طلب، به رهبر‌انقلاب فشار می‌آورند که ایران در حمایت از صدام با آمریکا در خلیج‌فارس وارد جنگ شود!! البته رهبری اجازه ندادند کشور در این دام بیفتد.

سال ۷۷ بعد از شهادت دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف، شورای عالی امنیت ملی به ریاست خاتمی، تصمیم به «حمله نظامی» به افغانستان و جنگ با طالبان گرفت. اما رهبر انقلاب این جنگ را دام آمریکایی دانسته و مانع ورود ایران در باتلاقی شدند که قبلاً شوروی و بعداً آمریکا در آن فرورفتند و با خفت گریختند.

در سال ۸۰، پنج‌ روز قبل از سقوط طالبان، ناگهان اصلاحطلبان سازمان مجاهدین انقلاب که در آن زمان در مجلس هم قدرت بالایی داشتند، نظام را به مذاکره با طالبان فراخواند!! همان طالبانی که قبلاً حکم جنگ با آن را داده بودند!!

در جریان حمله داعش به سوریه، از هاشمی رفسنجانی و احمدی نژاد گرفته تا سران جریان اصلاحات و … حمایت ایران از دولت قانونی سوریه در برابر داعش را اشتباه می خواندند و کار اسد را در سوریه تمام شده دانسته و آینده سوریه را از آن داعش می دانستند؛ تا جاییکه در سال ۹۵ تاج‌زاده، نظام را به مذاکره با داعش را فراخواند!!

پ.ن۱: واقعا اگر نظام اسلامی زیر بار این پیشنهادات خطرناک و ابلهانه می رفت، چه بلایی بر سر ایران و منطقه آمده بود؟

پ.ن۲: آیا نباید به فشار ناگهانی مخالفان داخلی و خارجی محور مقاومت در منطقه به نظام برای ورود نامعقول به باتلاق افغانستان با شعار دفاع از پنجشیر مشکوک بود؟ چرا جریان اصلاح طلب همیشه به طرف منافع آمریکا یقه‌درانی می کند؟ آیا اینها وطن ندارند؟

پ.ن۳: سابقه عملکرد نظام اسلامی در منطقه از جمله عراق و سوریه و حتی افغانستان نشان می دهد که هیچ جا بدون درخواست رسمی و قانونی کمک از طرف مقابل وارد کمک نشده و هیچ جا شتابزده عمل نکرده و تقریبا بعد از مدتی سر رشته معادلات را به نفع همه مردم منطقه در دست گرفته است. حتی در شرایط زهرآگینی که آمریکا مردم و حرم‌های آسمانی نجف و کربلا را مستقیما هدف گرفته بود، جمهوری اسلامی هرگز هیجانی عمل نکرد اما در مدت معینی با کمک به ملت عراق کمر آمریکا را شکست.

پ.ن۴:در جریان پنجشیر و افغانستان هم همه خواهند دید که نظام اسلامی با تدبیر و دلسوزی، نقش موثری در تغییر صحنه به نفع مردم مظلوم افغانستان و دفع تجاوزگران ایفا خواهد کرد. هرچند ظاهراً مزدوران غرب از همین می ترسند و تلاش می کنند یا ایران را وارد باتلاق جنگ کنند و یا تنش و درگیری‌های بین‌الافغانی را به داخل ایران بکشند! به همین دلیل تجمعات و تحرکات اخیر دوقطبی طالبان-احمدمسعود در ایران شدیدا محل تامل و هوشیاری است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=24672
  • نویسنده : حمیدرضا ابراهیمی
  • منبع : howzavian@

مطالب مرتبط

07اردیبهشت
پناهجویان افغانستانی قربانی اوکراینی‌ها
نژادپرستی به سبک چشم آبی‌ها؛

پناهجویان افغانستانی قربانی اوکراینی‌ها

03اردیبهشت
گوش فرا دهید! بحران در آفریقا، نابود شدن اروپا را بدنبال خواهد داشت
سخنان تکان دهندە لیونل زینسو رئیس جمهور سابق بنین پیرامون جنگ در اوکراین؛

گوش فرا دهید! بحران در آفریقا، نابود شدن اروپا را بدنبال خواهد داشت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.