• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

3
بانوی رهیافته به اسلام اتسکو هوشینو از ژاپن:

بیشتر مطالعات من درباره اسلام از طریق اینترنت بود

  • کد خبر : 41817
  • 07 اردیبهشت 1401 - 16:05
بیشتر مطالعات من درباره اسلام از طریق اینترنت بود
این رهیافته عنوان کرد: بیشتر مطالعات من درباره اسلام از طریق اینترنت بود ، قبل از آشنایی با مسلمانان از طریق اینترنت یاد گرفتم قرآن را بخوانم و نماز را به جای بیاورم.

به گزارش صدای حوزه، مهمان بخش رهیافتگان به اسلام بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بانوی رهیافته اتسکو هوشینو از ژاپن بود.

وی در ابتدا گفت: من دین مردم ژاپن را بیشتر یک فرهنگ می‌دانم. برای همین خیلی به آن اعتقادی نداشتم و تنها از آموزه‌های اخلاقی آن استفاده می‌کردم.

این بانوی رهیافته افزود: من بعد از ۱۱ سپتامبر نسبت به دین اسلام کنجکاو شدم و در اینترنت به مطالعه مطالبی درباره آن پرداختم. پس از آن سفری به کره جنوبی داشتم که در آن سفر با خانمی مسلمان اهل مالزی آشنا شدم که مطالب بیشتری درباره اسلام به من گفت.

این رهیافته بیان کرد: دوست مسلمان اهل مالزی نسبت به شیعیان نگاه خوبی نداشت و مرا از نزدیکی و ارتباط با آنها برحذر داشت.

اتسکو هوشینو با اشاره به کنجکاوی درباره ایرانیان شیعه گفت: بعد از شنیدن حرف‌هایی که درباره ایرانیان و شیعیان شنیدم باز هم به جستجو در اینترنت پرداختم و بر عکس حرفهای دوست اهل مالزی به مطالب جالبی برخوردم از جمله اینکه ایرانیان نمازشان را با مُهر می‌خوانند و منظور از سنگ پرستی ایرانیان که به غلط برداشت شده بود، جنس مهر در موقع نماز بود.

او ادامه داد: همچنین شروع به مطالعه قرآن کردم و به نکات جالبی رسیدم، قبل از خواندن قرآن برخی به من گفته بودند شیعیان قرآن دیگری را مقدس می‌شمارند! من با مطالعه قرآن متوجه شدم که این حرف درست نیست. از طرفی علاوه بر مطالعه درباره اسلام از طریق اینترنت کتاب‌های دیگری را که درباره اسلام به انگلیسی ترجمه شده بود، هم مطالعه کردم و مطالب زیادی از اسلام آموختم که برایم آموزنده و جالب بود.

بیشتر مطالعات من درباره اسلام از طریق اینترنت بود

این رهیافته عنوان کرد: بیشتر مطالعات من درباره اسلام از طریق اینترنت بود، چون در اطراف من مسلمانی وجود نداشت، اما بعدها که به چند کشور سفر کردم با چند مسلمان آشنا شدم. قبل از آشنایی با مسلمانان از طریق اینترنت یاد گرفتم قرآن را بخوانم و نماز را به جای بیاورم. در واقع مسلمان شدن من از طریق دریچه یک مانیتور بود که با کمک آن اذان را آموختم و موقع نماز از همین مانیتور اذان پخش می‌شد و پس از گوش دادن به آن آماده نماز گزاردن می‌شدم.

اتسکو هوشینو با اشاره به عکس‌العمل خانواده‌اش پس از مسلمان شدنش گفت: پدرم مرد سخت‌گیری بود و اجازه نمی‌داد در زمان کودکی بیش از ۳۰ دقیقه تلویزیون تماشا کنم. همچنین پدر و مادرم درباره غذا خوردن هم سخت‌گیری‌های خاص خودشان را داشتند، آنها وقتی فهمیدند من مسلمان شدم باور نمی‌کردند.

او افزود: وقتی پدر و مادرم دیدند، من نماز می‌خوانم و لباس پوشیدنم تغییر کرد و مسلمان شدم شروع به سخت‌گیری درباره من کردند تا مرا از مسلمان شدن منصرف کنند. آنها تلاش کردند مرا به بودائیسم برگردانند. برای همین کارهای زیادی کردند تا مرز طرد شدنم پیش رفتند اما موفق نشدند مرا از دین اسلام برگرداندند به ناچار با من و مسلمان شدنم کنار آمدند.

این رهیافته بیان کرد: پدر و مادرم برای کنار آمدن با دینی که من برگزیدم برایم شرایطی به ویژه درباره نوع پوششم گذاشتند من هم شرایط آنها را پذیرفتم تا پدر و مادرم اذیت نشوند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=41817
  • منبع : خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط

01خرداد
تلاش بی‌مانند ایران برای اتحاد مسلمین ستودنی است
امام جمعه شهر دهلی هندوستان در قم؛

تلاش بی‌مانند ایران برای اتحاد مسلمین ستودنی است

15اردیبهشت
اینبار تخریب مقبره مسلمانان+ تصاویر
هتاکی ها در سوئد ادامه دارد؛

اینبار تخریب مقبره مسلمانان+ تصاویر

01بهمن
ضرورت تعیین زمان و موضوع مشخص برای استفاده کودکان از اینترنت
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم‌ سایبری پلیس فتا ناجا عنوان کرد:

ضرورت تعیین زمان و موضوع مشخص برای استفاده کودکان از اینترنت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.