• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

5
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همراهی حداکثری با اصحاب سینماست

  • کد خبر : 29835
  • 09 آبان 1400 - 13:21
رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همراهی حداکثری با اصحاب سینماست
اسماعیلی: از همکارانم خواسته‌ام که با دقت فیلم‌های سینمایی توقیف‌شده را بررسی کنند که خدای ناخواسته حقی از کسی ضایع نشود.

به گزارش صدای حوزه، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگویی در سنندج در پاسخ به این سؤال که “آیا برنامه‌ای برای رفع توقیف فیلم‌های سینمایی دارید؟”، اظهار داشت: در حوزه سینمایی بنا این است حداکثر همراهی با اصحاب سینما داشته باشیم و در این راستا تلاش می‌کنیم.

وی افزود: از همکارانم خواسته‌ام که با دقت فیلم‌های سینمایی توقیف‌ شده را بررسی کنند که خدای ناخواسته حقی از کسی ضایع نشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سؤال دیگر که “امسال جشنواره فیلم فجر چگونه برگزار می‌شود؟”، گفت: دبیر جشنواره که یک استاد دانشگاه و فرد برجسته در حوزه سینما بوده، به‌تازگی منصوب شده و شروع به کار کرده است و جشنواره متفاوت‌تر از سالیان گذشته برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: دستور داده‌ام که تیم و گروه‌های مختلفی که در جشنواره فجر مشارکت داشته‌اند، با دقت کارهایشان را انجام دهند چراکه جشنواره متعلق به همه جامعه هنری و سینمایی است و تمام تلاشمان برگزاری بهتر و باشکوه‌تر از سالیان گذشته خواهد بود.

اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که “چه‌زمانی انتصابات مدیران استانی فرهنگ و ارشاد آغاز می‌شود؟” توضیح داد: معاون مجلس امور استان‌ها اخیراً منصوب شده و از شنبه هفته گذشته آغاز به کار کرده است و تغییرات به‌زودی انجام خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سؤال که “چه برنامه‌ای برای بهبود وضعیت معیشتی خبرنگاران و حل مشکل بیمه خبرنگاران دارید؟”، ابراز کرد که به رئیس صندوق اعتباری هنر دستور داده است که هیچ تفاوتی بین خبرنگاران و اهالی دیگر فرهنگ و هنر قائل نشوند و اصحاب رسانه نیز همانند سایر هنرمندان از امتیازهای صندوق اعتباری هنر بهر‌ه‌مند شوند.

اسماعیلی اعلام کرد: مشکل بیمه خبرنگاران را نیز حتماً در دولت سیزدهم حل خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29835
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

26شهریور
مغز استخوان یا استخوانی گلوگیر به نام دین
جای خالی دین در سینما به عنوان بخشی از راه حل نه صورت مساله؛

مغز استخوان یا استخوانی گلوگیر به نام دین

17اردیبهشت
تلاش بی وقفه رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور و یک پرسش
روایت وزیر فرهنگ از تعطیلات رئیس جمهور؛

تلاش بی وقفه رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور و یک پرسش

15اردیبهشت
«بازمانده» یکی از مهم‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما
درباره یک اثر سینمایی در موضوع فلسطین:

«بازمانده» یکی از مهم‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.