• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

7
امام جمعه موقت همدان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد؛

مسئولان برای ارتقای وضعیت معیشتی مردم، وارد میدان عمل شوند

  • کد خبر : 29715
  • 08 آبان 1400 - 13:05
مسئولان برای ارتقای وضعیت معیشتی مردم، وارد میدان عمل شوند
مردم در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند و بارها امتحان خود را به خوبی پس داده اند، بنابراین امروز نوبت مسئولان است که برای ارتقای وضعیت معیشتی مردم کمر همت را بسته و وارد میدان عمل شوند.

به گزارش صدای حوزه، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی، ظهر دیروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با اشاره به سالروز تأسیس بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، اظهار داشت: عظمت اقدام شهید فهمیده را تنها یک شهید شناس و شهیدپرور همچون حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب می‌داند.

وی افزود: این سخن از حضرت امام(ره) که “رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و شهید شد”، و تاکید رهبر معظم انقلاب بر این مسئله که زنده نگه داشتن سالروز شهادت شهید فهمیده از اصالت‌های دفاع مقدس است، تاکیدی بر رشادت و اقدام بزرگ این نوجوان ۱۳ ساله دارد.

حجت الاسلام موسوی همچنین با اشاره به سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه توسط رژیم پهلوی، یادآور شد: شاه تصور می‌کرد با تبعید امام(ره) می‌تواند بین ایشان و مردم جدایی ایجاد کند، در حالی که رهبر کبیر انقلاب با توکل به خدا و نفوذ بر قلب مردم نه تنها ایران را که توانست دنیا را دگرگون کند.

وی افزود: امروز لازم است تا نقش حضرت امام(ره) برای جوانان و نسل جدید به درستی تبیین شود و لذا آموزش و پرورش باید صحیفه نور امام خمینی(ره) را برای ارتقای بینش سیاسی و معرفتی جامعه جزو منابع درسی دانش‌آموزان قرار دهد

امام جمعه موقت همدان در بخش دیگری از خطبه های خود با گلایه از نوسانات قیمت و وضعیت بازار، مطرح کرد: از دولتمردان می خواهیم تا به معیشت مردم به صورت ویژه رسیدگی کنند چرا که مردم بیش از این تحمل گرانی را ندارد و وضعیت برای آنها سخت شده است.

کمر همت مسئولان برای ارتقای وضعیت معیشتی مردم

وی تصریح کرد: مردم در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند و بارها امتحان خود را به خوبی پس داده اند، بنابراین امروز نوبت مسئولان است که برای ارتقای وضعیت معیشتی مردم کمر همت را بسته و وارد میدان عمل شوند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29715
  • منبع : خبرگزاری حوزه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.