• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
پیرامون کاغذپیچی میوه های صادراتی با آیات قرآن؛

اشتباه هولناک شرکت ایرانی بهانه جوسازی رسانه ای علیه محصولات ایرانی!

  • کد خبر : 29641
  • 07 آبان 1400 - 12:51
اشتباه هولناک شرکت ایرانی بهانه جوسازی رسانه ای علیه محصولات ایرانی!
رقیبان تجاری ایران به قرآن کریم هم رحم نمی‌کنند و احتمال این هم هست که این مسئله به‌نوعی جوسازی رسانه‌ای علیه بازار صادرات میوه ایران باشد به این دلیل که می‌خواهند دیگر کشورهای دوست و همراه را قانع کنند تا از محصولات ایرانی استفاده نشود.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام محمد ادریسی نویسنده و پژوهشگر حوزوی طی یادداشتی به بررسی جوسازی رسانه ای علیه محصولات ایرانی در پی شیطنتی علیه صفحات قرآن پرداخته است که در ادامه مطالعه می نمایید:

در همه جای این کره خاکی مرسوم است که مردم به بازار می‌روند و خرید می‌کنند و این طبیعی است اما غیرطبیعی و عجیب اینجاست که جعبه میوه‌ای را بخرید و با صفحات ریش‌ریش شده قرآن در داخل آن مواجه بشوید که این شوکه کننده است.

این خبرخواه ناخواه بازتاب خواهد داشت و به‌زودی ترجمه میشود و در رسانه‌های داخلی هم به دست مخاطبان خواهد رسید.

ماجرا ازاینجا شروع شد که در رسانه‌های بین‌المللی یک خبر منتشر شد که ایران سیب‌هایی را صادر کرده است به عمان و برای حفظ این میوه‌ها از رطوبت و برای اینکه آن میوها از بین نرود آنها را پوشَن کرده‌اند به‌وسیله کاغذ و در کارتن‌ها گذاشته‌اند.

چه کاغذی؟لابه‌لای کاغذهای که آیات قرآن بر آن نقش بسته‌شده است و به چه کشوری؟عمان!

آیا کسی هست که از ارتباط دوستانه و عقایدی و سیاسی و تجاری فی‌مابین ایران و عمان خبر نداشته باشد؟!

این خبر در بیش از ۱۰۰ ها سایت و رسانه‌های بین‌المللی و شبکه‌های تلویزیونی عمان و سوریه و کویت و عراق و اردن و یمن و فلسطین و…به‌سرعت منتشر شد که ایران سیب‌هایی را صادر کرده است به کشورهای عربی که زیر این سیب‌ها و در کارتن‌ها صفحات کتاب قرآن کریم را ریش‌ریش کرده‌اند و زیر آن قرار داده‌اند.

این خبر بازتاب زیادی در کشورهای مسلمان داشته است و جهت پیگیری خبر و صحت و اصل ماجرا تلاش‌های زیادی داشتیم و بعدازاین مشخص شد شرکت ایرانی بوده است حتی تماس‌های مکرر گرفته شد اما نتوانستیم با رئیس شرکت سوپر لوکس که در ایران است ارتباط برقرار کنیم.

ضمن ابراز تأسف از این خبربخاطرهتک حرمت قرآن کریم که صورت گرفته اعلام می‌کنیم که این قضیه لازم است پیگیری جدی بشود و از مسئولین مربوطه انتظار پاسخگویی فوری داریم.

چند وقت پیش در خاطرم هست بخشنامه‌ای بود و اطلاع‌رسانی سراسری برای مساجد شده بود که قرآن‌های قدیمی و کهنه را جمع می‌کردند و بانو تعویض می‌کردند و امیدوارم این صفحات رشته‌رشته شده از قرآن‌ها که زیر میوه‌های صادراتی است از همان‌ها نباشد که قطعاً یک توطئه است.

بعضی کشورها هستند که زمین حاصلخیزی برای کاشت میوه ندارند به همین دلیل مایحتاج خود را از طریق واردات تأمین می‌کنند و این‌یک فرصت است برای آن کشورهای دیگر که زمینی حاصلخیز کشاورزی دارند.

رقیبان تجاری ایران به قرآن کریم هم رحم نمی‌کنند و احتمال این هم هست که این مسئله به‌نوعی جوسازی رسانه‌ای علیه بازار صادرات میوه ایران باشد به این دلیل که می‌خواهند دیگر کشورهای دوست و همراه را قانع کنند تا از محصولات ایرانی استفاده نشود.

در حوزه کشاورزی ناگفته نماند که بیش از ۳۴۰۰۰۰۰ هزار تن سیب در کشور تولیدشده است و این میزان حدود پانصد هزار تن بیش از نیاز مصرف مردم داخل کشور است که لازم است صادر بشود و می‌شود اما با چه برندی و با چه شرایطی و به چه کشورهای لازم است صادر بشود که نیازمند نظارت جدی است تا این موارد رخ ندهد.

جوسازی رسانه ای علیه قرآن

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29641
  • نویسنده : حجت الاسلام محمد ادریسی

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.