• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

4
مدیر مرکز پژوهش های تبلیغی حوزه علمیه مطرح کرد؛

ماهنامه «سفیر امین» ویژه مبلغان و مربیان دانش‌آموزی منتشر شد

  • کد خبر : 28726
  • 01 آبان 1400 - 13:32
ماهنامه «سفیر امین» ویژه مبلغان و مربیان دانش‌آموزی منتشر شد
ماهنامه حاضر با هدف دانش افزایی، مهارت بخشی و حمایت محتوایی از مبلغان، روحانیون و طلاب جوانی است که در عرصه تبلیغ دانش‌آموزی به هر نحوی خدمت می‌کنند که شامل چهار بخش اصلی، دانش‌افزایی، مهارت‌بخشی، بصیرت‌افزایی و ارائه محتوا است.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام محمود مقدمی مدیر مرکز پژوهش های تبلیغی حوزه علمیه، در نشست مشترک با مسئولین ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت های علمی و تبلیغی این مرکز به انتشار ماهنامه «سفیر امین» اشاره کردو گفت:ماهنامه «سفیر امین» ویژه مبلغان و مربیان دانش‌آموزی به کوشش مرکز پژوهش‌های تبلیغی حوزه علمیه با دانلود رایگان منتشر شد.

وی افزود: پس از انتشار موفق ویژه‌نامه سفیر امین به مدت یک سال در ماهنامه «مبلغان»، اکنون چهارمین شماره مستقل ماهنامه «سفیر امین» تدوین و در دسترس مبلغین و علاقه مندان قرار گرفت.

هدف ماهنامه سفیر امین

این محقق و پژوهشگر حوزه، یادآور شد: این ماهنامه، به همت معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه و به قلم جمعی از نویسندگان در مرکز پژوهش‌های تبلیغیِ مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ نگارش یافته است. ماهنامه حاضر با هدف دانش افزایی، مهارت بخشی و حمایت محتوایی از مبلغان، روحانیون و طلاب جوانی است که در عرصه تبلیغ دانش‌آموزی به هر نحوی خدمت می‌کنند که شامل چهار بخش اصلی، دانش‌افزایی، مهارت‌بخشی، بصیرت‌افزایی و ارائه محتوا است.

وی با اشاره به عناوین چهارمین شماره از ماهنامه سفیر امین گفت: «سرمقاله با عنوان تربیت با بصیرت»، «اصول اردو داری»، «هفت تکنیک تدریس»، «تشکیل هیئت دانش آموزی»، «روش ارتباط گیری با نوجوانان معتاد»، «آراستگی ظاهری و تاثیر آن در ارتباط»، «دانش‌افزایی»، «مهارت بخشی»، بخشی از عناوین خواندنی شماره چهارم این ماهنامه است.

حجت الاسلام مقدمی یادآور شد: علاقه مندان به دریافت این ماهنامه می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام به دانلود رایگان فایل pdf نمایند.

https://eitaa.com/safiramin/۲۲۳۶

وی با اشاره به نوع فراخوان مطالب پژوهشی این ماهنامه گفت:

۱.مدیریت و تشکّل‌سازی

۲.فرصت‌های تبلیغی در مدارس

۳.احکام ویژه نوجوانان و جوانان

۴.ویژگی‌ها و نیازهای دانش‌آموزان

۵.تجارب مبلّغان موفق دانش‌آموزی

۶.سخنرانی کوتاه مناسب دانش‌آموزی

۷. پاسخ به سؤالات و شبهات دانش‌آموزی

۸.تأمین محتوا برای مناسبت‌های دینی و ملی

۹.مهارت‌ها و روش‌های تبلیغ موفق دانش‌آموزی

۱٠.آموزش دشمن شناسی با تأکید بر غرب ‌شناسی

۱۱.فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای و چالش‌های پیش‌رو

۱۲.معرفی الگوها به ویژه امام (ره)، علما و شهدای انقلاب اسلامی

۱۳. روش‌های ارتباط با دانش‌آموزان، والدین، معلمان و کادر مدرسه

شرایط مقالات:

*دارای نوآوری و خلاقیت؛

*مناسب دانش‌آموزان و مبلغان دانش‌آموزی؛

*حجم مقالات حداکثر پنج صفحه تایپ‌شده؛

*کاربردی بودن محتوا.

امتیازات:

*پرداخت حق‌التألیف

*چاپ مقاله به نام نویسنده

*صدور گواهی و تأییدیه چاپ برای مراکز و نهادها

راه‌های ارتباطی:

همراه:۰۹۱۵۹۳۷۱۱۲۳

تلفن:۰۲۵۳۲۹۴۰۵۹۷

آی‌دی ایتا: Msafiramin@

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=28726
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.