• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

3
ماموستا فایق رستمی تاکید کرد:

فتنه انگیری ها تاکنون با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت خنثی شده است

  • کد خبر : 27798
  • 21 مهر 1400 - 14:08
فتنه انگیری ها تاکنون با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت خنثی شده است
فتنه انگیری ها تاکنون با توجه به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز بصیرت و بینش ملت ایران خنثی شده است، با این حال نباید دشمن را دست کم بگیریم.

به گزارش صدای حوزه، ماموستا فایق رستمی در گفت وگویی با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم جهان اسلام موضوع وحدت است، موضوعی که ضعف آن باعث شده اکثر کشورهای مسلمان با پدیده ای بنام تروریسم رو در رو باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آخرین نمونه از فعالیت تروریست ها برای برهم زدن وحدت برادران دینی، انفجار تروریستی در مسجد شیعیان ولایت قندوز افغانستان بود که متاسفانه در این حادثه ضدبشری بسیاری از نمازگزاران به شهادت رسیدند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم که تفکرات تجزیه طلبانه در جهان اسلام ریشه بزند، بیان کرد: در سال های اخیر تلاش های دشمنان به ویژه رژیم منحوس صهیونیستی در کشورهای اسلامی بسیار افزایش یافته است، برخی کشورهای مسلمان از روی بی بصیرتی دست دوستی به سوی این رژیم کودک کش دراز کرده اند و برخی دیگر از آنها مانند جمهوری آذربایجان سرزمینش را در اختیار دشمن شماره یک جهان اسلام قرار داده که نتیجه این بی خردی ها زایش همین پدیده تروریسم است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حادثه مسجد قندوز در ظاهر داعش عامل این کار بود، ولی بی شک این عمل وحشیانه نتیجه بی بصیرتی سران برخی کشورهای به ظاهر اسلامی است که همواره منافع خود را بر مصالح ملی و دینی ارحجیت می دهند.

نباید دشمنان و فتنه آنها را دست کم بگیریم

ماموستا رستمی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که بخش اعظمی از تحرکات دشمنان در منطقه و حتی جهان حول محور ایران می چرخد؛ اقتدار و قدرت ایران برای دشمنان به هیچ وجه قابل تحمل نیست و هر روز یک دسیسه برای جلوگیری از قدرت جمهوری اسلامی طراحی می شود، ولی این فتنه انگیری ها تاکنون با توجه به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز بصیرت و بینش ملت ایران خنثی شده است، با این حال نباید دشمن را دست کم بگیریم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=27798
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

06اردیبهشت
همزمانی حوادث مزار شریف و قندور و ردپای تروریسم تکفیری
یادداشتی از حجت الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور؛

همزمانی حوادث مزار شریف و قندور و ردپای تروریسم تکفیری

14اسفند
سانسور انفجار نمازجمعه شیعیان پیشاور در رسانه ها/ وقتی خونی از خونی دیگر رنگین تر است
واکنش های کاربران مجازی به حادثه تروریستی نمازجمعه پیشاور؛

سانسور انفجار نمازجمعه شیعیان پیشاور در رسانه ها/ وقتی خونی از خونی دیگر رنگین تر است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.