• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

7
تقدیر امام جمعه همدان از اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه مردمی شهید هاشمی:

قرارگاهی برای بازگرداندن افراد درگیر اعتیاد به زندگی عادی

  • کد خبر : 27487
  • 18 مهر 1400 - 14:00
قرارگاهی برای بازگرداندن افراد درگیر اعتیاد به زندگی عادی
امیدواریم بتوانیم با هم افزایی و انسجام بیشتر بین قرارگاه شهید هاشمی و دفتر امام جمعه، این کار خوب را توسعه دهیم و برای خدمت رسانی بیشتر به مردم با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

به گزارش صدای حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی،عصر شنبه با حضور در کارگاه های تولیدی فعال زیر نظر قرارگاه مردمی شهید حمید هاشمی، از نزدیک در روند انجام کارها و اقدامات صورت گرفته توسط این قرارگاه قرار گرفت.

صادق نظری مسئول قرارگاه مردمی شهید هاشمی با تاکید بر اینکه اعضای قرارگاه، شهید هاشمی را زنده و ناظر بر اعمال خود می‌دانند، اظهار داشت: جامعه هدف قرارگاه، خانواده‌های بی سرپرست، بد سرپرست و بانوان خود سرپرست و یا خانواده‌هایی هستند که درگیر مشکل اعتیاد می‌باشند و قرارگاه در این حوزه‌ها مشغول خدمت رسانی به مردم است.

محلی برای بازگرداندن افراد درگیر اعتیاد

وی با اشاره به اینکه محل فعلی قرارگاه، در گذشته محل تجمع معتادان بود، گفت: این مکان به مدد قرارگاه و روحیه جهادی اعضا امروز به محلی برای بازگرداندن افراد درگیر اعتیاد به زندگی عادی و امید بسیاری از مردم تبدیل شده است.

مسئول قرارگاه مردمی شهید هاشمی افزود: این افراد پس از معرفی به کمپ و ترک اعتیاد، با حضور در دوره‌های قرارگاه، می‌توانند با ایجاد کسب و کاری، به زندگی عادی خود بازگردند و مشغول به کار شوند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌ها همچون مشاوره‌ها و آموزش‌ها در قرارگاه مردمی شهید هاشمی رایگان است، گفت: در این مدت چندین نفر از طریق قرارگاه با ترک اعتیاد، امروز به خیرینی تبدیل شده‌اند که خود حامی مجموعه هستند.

نظری با بیان اینکه قرارگاه مردمی شهید هاشمی تا امروز توانسته ۲ هزار شغل ایجاد کند، گفت: در عرصه ساخت منزل نیازمندان به صورت جهادی و با دریافت کمترین مبلغ نیز قرارگاه ورود خوبی داشته است، به نحوی که توانسته‌ایم با تولید مصالح مورد نیاز، هزینه ساخت را به پایین ترین میزان بیاوریم.

قرارگاه مردمی که معتادان را به زندگی سالم برمی‌گرداند

امام جمعه همدان نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه مردمی شهید هاشمی در راستای خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند و یا درگیر اعتیاد، اظهار داشت: دستیابی به موفقیت‌هایی که امروز در عرصه‌های مختلف شاهد آن هستیم، نشات گرفته از فعالیت‌های جهادی اعضا این قرارگاه است.

روحیه جهادی راهگشای مشکلات

وی با تاکید بر اینکه روحیه جهادی راهگشای مشکلات و زمینه ساز پیشرفت خواهد بود، گفت: امیدواریم بتوانیم با هم افزایی و انسجام بیشتر بین قرارگاه شهید هاشمی و دفتر امام جمعه، این کار خوب را توسعه دهیم و برای خدمت رسانی بیشتر به مردم با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=27487
  • منبع : خبرگزاری حوزه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.