• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
به بهانه انتصاب پیمان جبلی به ریاست سازمان صداوسیما؛

رئیس جدید صداوسیما را بیشتر بشناسیم + فیلم

  • کد خبر : 26512
  • 07 مهر 1400 - 16:23
رئیس جدید صداوسیما را بیشتر بشناسیم + فیلم
پس از گمانه زنی های رسانه ای چند روز اخیر، «پیمان جبلی» طی حکمی از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رئیس جدید سازمان صداوسیما منصوب شد.

به گزارش صدای حوزه، پس از گمانه زنی های رسانه ای چند روز اخیر، سرانجام دکتر پیمان جبلی، با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار رسانه ملی جایگزین دکتر عبدالعلی علی عسکری شد.

رئیس جدید را بهتر بشناسیم:

پیمان جبلی سال ۱۳۴۵ در خانواده‌ای مذهبی در محله شمیران به دنیا آمد.

او  مسلط به دو زبان انگلیسی و عربی است و سال ۱۳۷۲ مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته معارف اسلامی و تبلیغ از دانشگاه امام صادق(ع) اخذ کرد و سال ۱۳۸۳ در رشته فرهنگ و ارتباطات با مدرک دکتری از دانشگاه امام صادق(ع) فارغ التحصیل شد.

جبلی ۵۵ ساله در دهه شصت به عنوان یکی از بسیجیان در عملیات های مختلف دفاع مقدس حضور داشته و بعد از دفاعمقدس هم همواره در عرصه های فرهنگی و سیاسی کشور فعال بوده است.

جبلی استاد دانشگاه و کارشناس و تحلیلگر برجسته مسائل سیاسی است و ورود او به عرصه رسانه از دهه ۷۰ با فعالیت در معاونت سیاسی صدا و سیما آغاز شد.

او در بخش های مختلف خبری و تولیدی رسانه ملی به عنوان دبیر، سردبیر و کارشناس و نویسنده حضور فعال داشته است و طراحی و راه اندازی گفتگوی ویژه خبری شبکه دو و نوآوری های متعدد در خبر رادیو و تلویزیون بخشی از ابتکارات این چهره آشنا در فضای رسانه‌ای کشور بوده است.

جبلی پیش از معاونت برون مرزی صداوسیما، عضویت در هیئت علمی دانشگاه صداوسیما، معاونت خبر صداوسیما، دبیری اخبار خارجی بخش شامگاهی رادیو، دبیری اخبار خارجی و داخلی اخبار تلویزیون، سردبیری اخبار سراسری شبکه دو سیما، مدیرکلی اخبار داخلی واحد مرکزی خبر، مدیرکل اخبار شبکه العالم، مدیریت دفتر شبکه العالم در بیروت در دوران جنگ ۳۳ روزه لبنان، معاونت رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی در زمان تصدی سعید جلیلی را در کارنامه خود دارد.

دستاوردها

از مهم‌ترین دستاوردهای جبلی در دوران تصدی معاونت برون‌مرزی صدا و سیما، می‌توان به تأسیس خبرگزاری تصویری بین‌المللی «ایران پرس»، افتتاح شبکه جدید «العالم سوریه» و راه‌اندازی دو شبکه رادیو و تلویزیونی اینترنتی «هوسا» و «پرس تی وی فرانسوی» اشاره کرد.

او همچنین طی سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳  به‌عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس فعالیت کرد.

دکتر پیمان جبلی هشتمین رئیس صدا و سیما محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=26512
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

02مهر
موج سواری سلبریتی ها با معاندان قابل بخشش نیست!
دبیر ستاد راهبری عفاف و حجاب حوزه های علمیه مطرح کرد؛

موج سواری سلبریتی ها با معاندان قابل بخشش نیست!

21اردیبهشت
مدیران جدید ۶ شبکه صداوسیما منصوب شدند
تغییرات در رسانه ملی با حکم معاون سیما؛

مدیران جدید ۶ شبکه صداوسیما منصوب شدند

14اردیبهشت
طالب‌زاده با “افق نو” دنبال فروپاشی اسرائیل در سطح جهانی بود
دیپلمات سابق و دبیر کنفرانس بین المللی افق نو:

طالب‌زاده با “افق نو” دنبال فروپاشی اسرائیل در سطح جهانی بود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.