• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

9
یادداشت؛

اسطوره های زیبایی و آرایش، چطور فقرا را تحقیر می کنند؟

  • کد خبر : 24665
  • 18 شهریور 1400 - 23:17
اسطوره های زیبایی و آرایش، چطور فقرا را تحقیر می کنند؟
اسطوره های زیبایی ما را نا زيبا نشان ميدهند، مقابل اطرافيمانمان و كساني كه قيافه مان برايشان مهم است، دايم نا زيبا به نظر ميرسيم؛ چون ما هستيم كه با لايك هايمان، جيغ زدن هايمان، طرفداري مان از آنها، خودمان را تبديل به موجودات زشت كه هميشه نياز به بهتر شدن داريم، كرده ايم!

به گزارش خبرنگار فضای مجازی صدای حوزه، سید مجید حسینی پستی را در ارتباط با اسطوره های زیبایی و تحقیر فقیر منتشر کرده که در ادامه مطالعه مینمایید:

با پول میتوان، اسطوره های زیبایی شد!

میلیونها زن و مرد ، صبح تا شام، سوت و کف و لایک می کنند؛ هر لایکی که می کنند، دلاری می سازند که با آن میشود، جشنواره جدیدی از زیبایی خرید؛ با پول میشود جایزه جهانی گرفت، با پول میشود روی جلد مجلات جهانی رفت و با پول میتوان، اسطوره های زیبایی شد!

حالا پولی که ما برایشان ساخته ایم، ملاک تحقیر ما میشود؛ چون ما پول نداریم، ان لباس های لاکچری را بپوشیم؛ پول نداریم سفرهای لاکچری برویم و پول نداریم برندهای آرایشی از دیور تا جورجو ارمانی را مصرف کنیم؛ میلیون ها نفرمان لایک می زنیم تا صدف و الناز و …. ملاک زیبایی شوند، ارایش و لباس و سفرشان محور زیبایی شود، و خودمان زشت به نظر برسیم!

حالا ما ادم های طبیعی، ما ادم هایی که پول لباس لاکچری نداریم، ما ادم هایی که لوازم ارایشی فیک داریم، زشت هستیم! هر تلاشی می کنیم از عمل زیبایی تا هزینه عظیم ارایشی و بدنسازی ما را تبدیل اسطوره های زیبایی نمی کند، ما همیشه عقبیم اما پول عقب ماندمان را با لایک ها، خودمان پرداخت کرده ایم!

یک لحظه نگاه کنید! ما طبیعی ها، ما متنوع ها، ماها که در صورتمان خال داریم، ماها که دماغ مان مخصوص خودمان است، خاص تریم، همیشه خاص ها زیبا هستند، اما در این لحظه هر چه بیشتر شبیه انها باشیم، خوشگل تر به نظر میرسیم!

اسطوره های زیبایی ما را نا زیبا نشان میدهند

اسطوره های زیبایی ما را نا زیبا نشان میدهند، مقابل اطرافیمانمان و کسانی که قیافه مان برایشان مهم است، دایم نا زیبا به نظر میرسیم؛ چون ما هستیم که با لایک هایمان، جیغ زدن هایمان، طرفداری مان از آنها، خودمان را تبدیل به موجودات زشت که همیشه نیاز به بهتر شدن داریم، کرده ایم!

تحقیر فقرا، توسط خود فقرا تامین مالی میشود! نا زیبایی توسط خود مردم، هزینه اش پرداخت میشود و برنده شدن بلاگرهای لوکس پوش ارایشی در جشنواره های پنجاه دلاری، توسط همین نازیبا ها، اسپانسر شده است!

بیایید یک جنبش طرفداری از قیافه خودمان، قیافه متنوع، قیافه خاص، قیافه بی تقلید راه بیاندازیم!

بیایید از زیبایی آدم های واقعی تعریف کنیم، بیایید زیبایی بی پول، قیافه طبیعی، تیپ واقعی، لباس محیط زیستی، ادم های غیر فیک و مردمانی با بدن های متنوع و خاص را جایزه بدهیم!

بیایید اجازه ندهیم از بدن ها و تک تک سلول های ما پول دربیاورند!

مردم! ما زیبا هستیم، ما واقعی ها، اسطوره ها دروغ می گویند؛ آنها کاسبند نه اسطوره!

 

بیشتر بخوانید:

۱۱ نکته از جریان شناسی رفتار سلبریتی‌ها

.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=24665

مطالب مرتبط

18اسفند
دعوت رسمی فدراسیون شنا از ترانه علیدوستی برای حضور در مسابقات شنا
در پی ادعای ترانه علیدوستی مبنی بر ممنوع بودن شنا در ایران اتفاق افتاد؛

دعوت رسمی فدراسیون شنا از ترانه علیدوستی برای حضور در مسابقات شنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.