• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

5
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف مطرح کرد:

آمریکایی‌ها با خواری و ذلت در حال خارج شدن از منطقه هستند

  • کد خبر : 22307
  • 29 مرداد 1400 - 13:29
آمریکایی‌ها با خواری و ذلت در حال خارج شدن از منطقه هستند
دشمنان دین و بنگاه‌های صهیونیستی در فضاها و صفحات مجازی کاری کرده‌اند که مردم نمی‌توانند در دین تعقل کنند و هرچه به آنان می‌گویند قبول می‌کنند و حواسمان را جمع کنیم که می‌خواهند امام حسین (ع) را از من و شما بگیرند.

به گزارش صدای حوزه، حجت‌الاسلام حسین کاردان شامگاه پنجشنبه در محل خیمه سبز امام خسین زواره اظهار داشت: قرآن کریم می‌فرماید کسی که مظلوم کشته می‌شود برای صاحب خون سلطنت قرار دادیم و سلطنت برای این خون مربوط به ولی این خون و هرکس حسینی است باید خودش را آماده کند تا صاحب این خون را یاری کند.

وی افزود: امام باقر(ع) فرموده است انتقام خون سیدالشهداء هنوز گرفته نشده است و در دعای ندبه هم آمده است کجاست آن کسی که طلب کند خون انبیاء و فرزندان انبیاء را و بدانید که خون آن‌ها از بین نخواهد رفت و پیامبرانی بودند که به بدترین وضع شکنجه شدند که همه در قرآن هم آمده که باید خونشان طلب شود.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف گفت: دشمنان دین و بنگاه‌های صهیونیستی در فضاها و صفحات مجازی کاری کرده‌اند که مردم نمی‌توانند در دین تعقل کنند و هرچه به آنان می‌گویند قبول می‌کنند و حواسمان را جمع کنیم که می‌خواهند امام حسین (ع) را از من و شما بگیرند.

وی با اشاره به تعداد ۱۲۰ شهید شهر زواره ابراز داشت: مگر این همه شهید برای یک شهری در آن زمان که جمعیت کمی داشته کم است و چه کسی این خون‌ها را طلب کرده است و باید منتقم بیاید و وظیفه ما در برابر این خون‌ها سنگین‌تر می‌شود و زمانی که منتقم می‌آید مردم باید امام زمان خود را بشناسند که وقتی ندا می‌دهد همه به او پاسخ دهند.

حجت‌الاسلام کاردان بیان کرد: هر روز که مقدمات ظهور امام زمان به تاخیر بیفتد همه ما مسئول هستیم و هرکس از راه می‌رسد در خصوص عزای امام حسین(ع) حرف می‌زند و اظهار نظر می‌کند لذا همه باید در مراسمات امام حسین(ع) مواظب گفتار و کردار خود باشند.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف تاکید کرد: باید منتظر امام زمان باشیم و همانطور که شهید سلیمانی به ترامپ گفت من یکی برای مقابله با شما کافی هستم همانطور هم شد و می‌بینید که آمریکایی‌ها با خواری و ذلت از منطقه در حال خارج شدن هستند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=22307
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

19اردیبهشت
شیخ صدوق؛ از تولد به دعای امام زمان تا عالم پروری و شناخت نیاز زمانه
02اردیبهشت
مسؤولان به مهدویت نگاه اداری و رفع‌ تکلیفی دارند
پاسخ رائفی‌پور به شبهات درباره مسجد جمکران:

مسؤولان به مهدویت نگاه اداری و رفع‌ تکلیفی دارند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.