• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

6

سناریوی پایان خوش و سوء استفاده از نجابت ایرانی

  • کد خبر : 688
  • 04 بهمن 1399 - 11:07
سناریوی پایان خوش و سوء استفاده از نجابت ایرانی
اصلاح طلبان همه توان رسانه‌ای خود را به کار گرفته‌اند، تا عملکرد ناموفق دولت در سیاست خارجی، اقتصاد و... به پای آنها نوشته نشود.

به گزارش صدای حوزه، کم کم به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم؛ پیش‌بینی می‌شود عید نوروزی که سال گذشته با میهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا به حاشیه رفته بود، این بار با آمادگی بیشتر و با قید رعایت پروتکل‌ها دوباره به صحنه بیاید.

طبیعی است با رونق دوباره نوروز، هزینه‌های سنگین ناشی از آن نیز به استقبال خانواده‌ها خواهد آمد و در چنین شرایطی طعم تلخ تورم نجومی بیش از پیش بر ذائقه مردم اثر خواهد گذاشت.

مردم نجیب ایران حاضرند یک سال را به سختی بگذرانند اما آخر سال خود و خانواده‌شان بتوانند در حد مقدورات خوش بگذرانند و شیرینی عید را بچشند.

لطافت روحی مردم ما ریشه در فطرت پاک ایرانی و آموزه‌های دینی دارد

در کنار این سبک زندگی جا افتاده در ایران، فراموشی گذشته و نگاه به آینده نیز جزئی از خلقیات این ملت شریف شده است، به شکلی که بدی‌ها، سختی‌ها و تلخی‌ها را با کوچکترین نسیم خوشی به باد فراموشی می‌سپارند.

بی‌شک این زیبایی و لطافت روحی مردم ما ریشه در فطرت پاک ایرانی و آموزه‌های دینی دارد.

اما تذکر این نکته در این روزها بیش از همیشه اهمیت دارد که: در طول تاریخ کم نبودند افرادی که از این روحیه مردم سوءاستفاده کردند تا خواسته‌های خود را بر مردم تحمیل کرده و بر گرده آنان سوار شوند.

انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک است بنابراین همه باید هوشیار باشند که مبادا با ترفند ارزانی ناگهانی، روزهای سخت معیشتی که در این هشت سال بر ما گذشت را فراموش کنیم.

با توجه به سیر نزولی قیمت دلار، این احتمال وجود دارد که برخی بخواهند با کنترل بازار و ارزانی موقت، کارنامه اقتصادی خود را تطهیر کنند تا بتوانند ماهی خود را از صندوق رأی ملت صید کنند.

هرچند که اصلاح طلبان همه توان رسانه‌ای خود را به کار گرفته‌اند، پروژه عبور از روحانی را با موفقیت به پایان برسانند و عملکرد ناموفق دولت در سیاست خارجی، اقتصاد و… به پای آنها نوشته نشود اما بهتر از هرکسی می‌دانند که این کار نشدنی است؛ مادر که نمی تواند نفی ولد کند.

بنابراین تنها راه باقی مانده این است که سناریوی پایان خوش را دنبال کنند تا بلکه تلخی سریالی این سریال از یاد مخاطبان برود.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=688

مطالب مرتبط

29اردیبهشت
ایران مقابل آمریکا پیروز شده است
اعتراف جالب مشاور ترامپ پس از 41 سال؛

ایران مقابل آمریکا پیروز شده است

24اردیبهشت
نخبگان برای خنثی کردن اقدامات جریان تحریف، جهاد تبیین کنند
اختلاف‌نظرها بر سر چگونگی و زمان طرح حذف ارز ترجیحی است؛

نخبگان برای خنثی کردن اقدامات جریان تحریف، جهاد تبیین کنند

19اردیبهشت
حرکت بایدن در مسیر سیاست تجاری یکجانبه‌گرای ترامپ
گزارش اندیشکده‌ آمریکایی از عملکرد دولت بایدن در حوزه تجارت؛

حرکت بایدن در مسیر سیاست تجاری یکجانبه‌گرای ترامپ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.