• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

2
هشدار نسبت به اقدام علیه سران حماس؛

درهای جهنم به روی رژیم صهیونیستی گشوده خواهد شد

  • کد خبر : 42489
  • 21 اردیبهشت 1401 - 14:07
درهای جهنم به روی رژیم صهیونیستی گشوده خواهد شد
گروه‌های فلسطینی هشدار دادند هرگونه اقدامی علیه رهبران مقاومت به معنای باز شدن درهای جهنم به روی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش صدای حوزه، روزنامه لبنانی «الاخبار»، روز دوشنبه از خطرناک‌ترین تهدیدی که حماس از طریق میانجی‌ها به اطلاع رژیم صهیونیستی رسانده، پرده برداشت.

در این گزارش آمده، حما‌س به اطلاع میانجی‌ها رسانده تحریک‌‎آفرینی کنونی صهیونیست‌ها علیه «یحیی السنوار» رئیس حماس در غزه و نیز «صالح العاروری» در کرانه باختری را رصد می‌کند و هشدار می‌دهد انجام چنین اقدامی به معنای آتش زدن شهرها و مراکز راهبردی در فلسطین اشغالی با موشک است؛ وضعیتی که ارتش این رژیم حتی تصور آن را هم نمی‌کند.

الاخبار افزود، اما موضوع خطرناک‌تر برای رژیم صهیونیستی، صحبت حماس درباره بازگشت عملیات‌های استشهادی با استفاده از کمربند انفجاری در داخل شهرهای فلسطین اشغالی است.

در ادامه این گزارش آمده، حماس تنها به این تهدید اکتفا نکرده بلکه طی رایزنی با میانجی‌ها اعلام کرده، جنگ آینده تنها با مشارکت غزه نخواهد بود بلکه طرف‌های منطقه‌ای نیز در آن شرکت خواهند کرد. یک جنگ در چند جبهه علیه رژیم اشغالگر خواهد بود و فلسطینی‌ها در کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ نیز دست به تحرکات خواهند زد.

پس از عملیات هفته گذشته در «العاد» در فلسطین اشغالی که طی آن سه صهیونیست کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند «ایتمار بن جبیر» از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را عامل اصلی به راه افتادن موج عملیات‌های مقاومتی اخیر خواند و مدعی شد، باید منزل السنوار در غزه با بمب هدف قرار بگیرد.

هشدار گروه های حماس

گروه‌های فلسطینی هشدار دادند هرگونه اقدامی علیه رهبران مقاومت به معنای باز شدن درهای جهنم به روی رژیم صهیونیستی است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=42489
  • منبع : فارس

مطالب مرتبط

03خرداد
یک اقدام تروریستی و لاف های متناقض رسانه های صهیونیستی
02خرداد
‏ترور یک فرد نظامی خارج از محیط عملیات نشانه چیست؟
سید نظام الدین موسوی در توئیتی اظهار کرد؛

‏ترور یک فرد نظامی خارج از محیط عملیات نشانه چیست؟

02خرداد
سفارت‌های اسرائیل در سرتاسر دنیا به حال آماده‌باش در آمده‌اند
به دنبال اقدام تروریستی منجر به شهادت صیاد خدایی؛

سفارت‌های اسرائیل در سرتاسر دنیا به حال آماده‌باش در آمده‌اند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.