• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

9
در باب محدودیت‌های میرحسین موسوی؛

علت اصلی برداشته شدن محدودیت‌ها، فضا سازی دروغین از شرایط بود

  • کد خبر : 41774
  • 06 اردیبهشت 1401 - 17:34
علت اصلی برداشته شدن محدودیت‌ها، فضا سازی دروغین از شرایط بود
علت اصلی این تصمیم بروز برخی رفتارهای عجیب از موسوی طی ماه‌های اخیر بود بگونه‌ای که وی بدنبال این بود با فضاسازی دروغین شرایط خود را بسیار بد نشان داده و اینگونه وانمود کند که محدودیت‌های او بیشتر شده است.

به گزارش صدای حوزه، روز گذشته خبری را منتشر شد که محدودیت فیزیکی مقابل منزل میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در منطقه پاستور تهران برطرف شده‌ است و صرفا مراقبت از موسوی با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی نامبرده همچنان برقرار است.

علت اصلی برداشته شدن محدودیتها فضا سازی دروغین از شرایط

در این خصوص بررسی‌ها نشان می‌دهد علت اصلی این تصمیم بروز برخی رفتارهای عجیب از موسوی طی ماه‌های اخیر بود بگونه‌ای که وی بدنبال این بود با فضاسازی دروغین شرایط خود را بسیار بد نشان داده و اینگونه وانمود کند که محدودیت‌های او بیشتر شده است.

این درحالیست که زهرا رهنورد همسر وی چند سال است که برای انجام امور خود از منزل خارج شده و به عنوان نمونه برای دریافت حقوق ماهانه و خرید برخی ملزومات و … از منزل خارج میشود. اما در تمام این مدت میرحسین موسوی نسبت به آزادی‌هایی که برای او در نظر گرفته شده بود مخالفت کرده و حتی برای خرید مایحتاج روزانه منزل نظیر نان و … نیز بجای اینکه خود بیرون رود با پرخاش به نیروهای حفاظت دستور خرید می‌داد.

من قصد دارم مثل مصدق در تاریخ ماندگار شوم

نکته قابل توجه اینکه طی قریب به ۳ ماه اخیر و همزمان با طرح این موضوع به برخی از نزدیکان که من قصد دارم مثل مصدق در تاریخ ماندگار شوم، وی اقدامات عجیبی انجام داده و با دروغ سعی در سخت‌تر نشان دادن شرایط می‌شد. به عنوان نمونه او حتی برای تعطیلات عید از منزل بیرون نرفت. اجازه نداد هیچکدام از بستگان و دوستانی که امکان ارتباط با او را داشتند به منزل وی بیایند حتی به فرزندان خود نیز اجازه حضور نمی‌داد. اگر کسی با او تماس میگرفت یا به تلفن جواب نمی‌داد یا سریعا با این ادعا که پس از تماس تلفنی من را اذیت می‌کنند تماس را قطع می‌کرد و …

بر این اساس و با توجه به اینکه موسوی قصد داشت به این طریق مجددا موضوع حصر را درجامعه مطرح و خود را تبدیل به چهره مردمی مبارز و … کند در نهادهای عالی کشور موضوع مطرح و تصمیم گرفته شد که هرگونه محدودیت فیزیکی پیرامون وی برداشته شده و تنها بصورت کلی نظیر آنچه برای کروبی در جریان است از خود وی و اقداماتش برای جلوگیری از اقدام دیگر علیه امنیت‌ملی مراقبت شود.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=41774
  • منبع : کانال ایتایی محرمانه

مطالب مرتبط

28بهمن
۶۴ کانال تلگرامی در آلمان بدلیل نفرت پراکنی مسدود شد
پیام رسان جنجالی پس از ماه ها فشار از سوی آلمان تسلیم شد

۶۴ کانال تلگرامی در آلمان بدلیل نفرت پراکنی مسدود شد

25آذر
رونمایی از نسخه بریتانیایی طرح صیانت
پیش‌نویس قانون سختگیرانه خدمات اینترنتی در پارلمان انگلیس مطرح شد؛

رونمایی از نسخه بریتانیایی طرح صیانت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.