• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

6
سخنگوی وزارت امور خارجه امروز:

اصل حاکم در وین: تا درباره همه چیز توافق نشده، درباره هیچ چیز توافق نشده است!

  • کد خبر : 30709
  • 20 آبان 1400 - 16:23
اصل حاکم در وین: تا درباره همه چیز توافق نشده، درباره هیچ چیز توافق نشده است!
خطیب زاده: مسیر برگشت آمریکا از راه رفع موثر تحریم‌های ظالمانه است و اینکه تضمین دهد که هیچ دولتی در آمریکا حقوق بین‌الملل را به سخره نخواهد گرفت.

به گزارش صدای حوزه، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، امروز در نشست خبری هفتگی خود در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

خطیب‌زاده درباره وضعیت عمومی وزیر امور خارجه پس از ابتلا به کرونا گفت: ایشان با حال عمومی خوب از منزل کارها را دنبال می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی گفت: تهدید موجودیتی اسرائیل وجود نامشروع این رژیم است. خود این رژیم تهدید موجودیتی خود است… حد و حدود خود را می‌دانند و پیشتر هم پاسخ‌های لازم به آنها داده شده است.

خطیب‌زاده درباره اظهارات جیک سالیوان گفت: آمریکا باید بداند که عضو برجام نیست و به اعضای دیگر برجام نمی تواند اظهاراتی را منتسب کند. آنچه مهم است عمل است. عملی که از دولت فعلی آمریکا دیده‌ایم در خلاف جهت اعلامی آنها بوده است. آمریکا باید بپذیرد که مقصر وضعیت فعلی است، و از مسیری که رفته برمی‌گردد. و مسیر برگشت از راه رفع موثر تحریم‌های ظالمانه است و اینکه تضمین دهد که هیچ دولتی در آمریکا حقوق بین‌الملل را به سخره نخواهد گرفت و این شرایط را تکرار نخواهد کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره سفر احمد مسعود به ایران گفت: این سفرها به طور عادی و با آگاهی کابل انجام می‌شده است و انجام می‌شود. هفته گذشته، برای توافق توانیر و شرکت برشنا افغانستان سفری انجام شد. آقای کاظمی قمی که در وزارت خارجه مستقر شده‌اند، سفری را به افغانستان خواهند داشت.

خطیب‌زاده درباره تحولات اخیر عراق گفت: ما موضع خود را دیرزو شفاف اعلام کردیم. آنچه مهم است حفظ آرامش و ثبات در عراق است. همه گروهها باید کمک کنند که ما شاهد ثبات در عراق باشیم. بدخواهانی هستند که نمی خواهند انتقال مسالمت آمیز قدرت در عراق شکل نگیرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره سوءقصد علیه نخست وزیر عراق گفت: باید اجازه دهیم که نهادهای ذیربط و قانونی در عراق بررسی های خود را تکمیل کنند. در تماس آقای امیرعبداللهیان با آقای فواد حسین دیروز تاکید شد که عاملین و آمرین این اتفاق باید پیدا شوند.

وی درباره مذاکرات ایران و عربستان گفت: تماس‌ها میان ایران و عربستان قطع نشده است، البته بعد از دور چهارم گفتگوی حضوری صورت نگرفته است. گفتگوها به صورت صریح و شفاف انجام شده است.

وی درباره مذاکرات وین گفت: اصل حاکم بر توافقات و گفتگوها در وین این است که تا درباره همه چیز توافق نشده، درباره هیچ چیز توافق نشده است؛ لذا آنچه در وین انجام شده، یک پیش نویس است و توافقی انجام نشده است… اگر اطمینان از رفع موثر تحریم‌های حاصل شود، آنگاه می‌توانیم بگوییم که در مسیر درستی هستیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=30709
  • منبع : تسنیم

مطالب مرتبط

29اردیبهشت
ایران مقابل آمریکا پیروز شده است
اعتراف جالب مشاور ترامپ پس از 41 سال؛

ایران مقابل آمریکا پیروز شده است

24اردیبهشت
گذشت زمان به ضرر اروپا و آمریکاست/ بورل پیشنهاد جدیدی نداشت
19اردیبهشت
حرکت بایدن در مسیر سیاست تجاری یکجانبه‌گرای ترامپ
گزارش اندیشکده‌ آمریکایی از عملکرد دولت بایدن در حوزه تجارت؛

حرکت بایدن در مسیر سیاست تجاری یکجانبه‌گرای ترامپ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.