• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6237اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد

7
همزمان با بازشماری 234 صندوق رای انتخابات عراق توسط کمیساریای انتخابات اتفاق افتاد:

شب پرهیاهوی منطقه “الخضراء” بغداد و واکنش‌ها به بیانیه شورای امنیت

  • کد خبر : 29131
  • 02 آبان 1400 - 16:53
شب پرهیاهوی منطقه “الخضراء” بغداد و واکنش‌ها به بیانیه شورای امنیت
شورای امنیت سازمان ملل نیز با تایید نتایج انتخابات و دخالت در امور داخلی عراق آن هم پیش از تایید نهایی نتایج توسط دادگاه عالی عراق واکنش گروه‌های سیاسی عراقی را برانگیخت.

به گزارش صدای حوزه، رسانه‌های عراقی به نقل از بیانیه کمیساریای انتخابات خبر دادند، ۲۳۴ صندوق رای که اعتراض در مورد آنها مورد پذیرش قرار گرفته است را بازشماری می‌کند. از سوی دیگر، شب گذشته منابع عراقی از افزایش شمار متحصنین در نزدیکی منطقه “الخضراء” خبر دادند. شماری از معترضین هم که از چند روز پیش در این مکان تحصن کرده‌اند هم با نصب چادر بر عزم خود برای بقا تا زمان احقاق حقشان تاکید دارند.

تحولات در الخضراء و پیرامون

همزمان با این تحولات، شورای امنیت سازمان ملل نیز با تایید نتایج انتخابات و دخالت در امور داخلی عراق آن هم پیش از تایید نهایی نتایج توسط دادگاه عالی عراق واکنش گروه‌های سیاسی عراقی را برانگیخت. در همین راستا هادی العامری رهبر ائتلاف فتح هم ضمن تکرار عدم پذیرش نتایج انتخابات بر عزم خود برای پیگیری این مسئله از راه‌های قانونی تاکید کرد.

ائتلاف الفتح در واکنش به بیانیه شورای امنیت اعلام کرد: از بیانیه شورای امنیت که در آن پیروزی انتخابات را پیش از حل و فصل قانونی شکایت‌ها تبریک گفت، غافلگیر شدیم و با هر گونه دخالت خارجی در مسئله انتخابات مخالفیم.

شیخ قیس الخزعلی رهبر جنبش “عصائب اهل‌الحق” نیز مخالفت خود با دخالت خارجی را اعلام کرد و بیانیه شورای امنیت آن هم پیش از تایید نهایی نتایج را عجیب توصیف کرد و خواستار احترام این نهاد بین‌المللی به حاکمیت عراق شد.

ابوعلی العسکری مسئول امنیتی کتائب حزب‌الله نیز در توییتی اعلام کرد:

  • آنچه را که قبلاً گفتیم تکرار می‌کنیم که انتخابات پارلمانی بزرگترین فریب و تقلب در تاریخ معاصر علیه مردم عراق است و این با شواهد و اسناد ثابت خواهد شد.
  • بیانیه شورای امنیت آنچه را که ما گفتیم تأیید می‌کند که انتخابات یک توطئه بین‌المللی است که احزاب محلی در آن مشارکت داشته‌اند.

همزمان با این تحولات در منطقه “الخضراء” و نزدیک شدن معترضان به ورودی‌های این منطقه سفارت آمریکا اعلام حالت آماده‌باش کرده و پایگاه سوم توحید مستقر در این سفارتخانه در حالت هشدار قرار گرفت.

منابع عراقی نیز گزارش دادند که نیروهای اشغالگر آمریکایی در پی این وضعیت شماری از نیروهای خود از را از کویت به بغداد منتقل کردند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29131
  • منبع : کانال نجباء

مطالب مرتبط

11مهر
تحریم فراکسیون های مخالف حشد الشعبی
بیانیه ی آیت الله سید کاظم حسینی حائری از علمای عراق درباره انتخابات:

تحریم فراکسیون های مخالف حشد الشعبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.