• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6

آیت الله رئیسی کاندیدای جبهه انقلاب است

  • کد خبر : 14402
  • 09 خرداد 1400 - 16:07
آیت الله رئیسی کاندیدای جبهه انقلاب است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت الله رئیسی کاندیدای جبهه انقلاب است، گفت: پیروزی حقیقی در گرو مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تحقق دولت انقلابی است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا به نقل از قرارگاه دولت اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، در نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان های کرمان و یزد، قزوین و کردستان و ایلام با اشاره به اینکه انتخابات مسیر موالات کشور را مشخص می کند، گفت: حضور در انتخابات و رأی و نظر مردم حرکت کلی کشور  را رقم خواهد زد که حرکت به سوی موالات با کفار و اشرار یا با اولیای الهی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم ابراز داشت: طبق آیات قرآن و روایات ائمه اطهار(ع) اگر مردم ولایت اشرار را قبول کنند، مشکلات دوچندان می شود و اگر مردم ولایت صالحان و اولیای الهی را قبول کنند، سبب ایجاد آرامش، توسعه و پیشرفت در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان و رسانه های غربی مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می کنند، گفت: در چهل سال بعد از انقلاب زمانی که گوش به فرمان و تحت ولایت اشرار و استکبار جهانی بودیم، آسیب و ضرر دیدیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دولت کنونی و برخی مسؤولان چشم امید به غرب دارند، تحت ولایت طاغوت قرار گرفتند و بخشی از جامعه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گوش فرا دادند و تحت ولایت الهی قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم بیان کرد: انقلاب ایران بر پایه دل بستن به خدا شکل گرفت و در دنیا به عزتمندی دست پیدا کرد، از این رو ملت های مسلمان جهان، نظام اسلامی ایران را به عنوان الگوی فعالیت های خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه برجام سبب ایجاد خسارت های بسیاری به کشور شد، گفت: هر زمانی که دولتمردان از آرمان های انقلاب فاصله گرفته و به سوی مذاکرات با غربی ها روی آوردند، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزایش یافته است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایران ۶ درصد منابع و یک درصد جمعیت جهان را داراست، افزود: با توجه به منابع ایران، اگر یک مدیریت معمولی بر کشور حاکم باشد، اوضاع اقتصادی کشور بسیار مطلوب می شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم بیان کرد: امروز در انتخابات امر دائر میان تکرار مشکلات گذشته یا تغییر روندهای گذشته است، از این رو باید ساختار اجرایی کشور به سوی چارچوب های که ولی فقیه ترسیم کرده، تغییر پیدا کند.

امروز فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است

وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده، گفت: رهبر معظم انقلاب برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تکالیفی را برای شورای عالی فضای مجازی ترسیم کردند، اما طبق ارزیابی کارشناسان تنها یک و نیم درصد آن شکل گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم بیان کرد: دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰، هزینه بسیاری برای اجرای سند ۲۰۳۰ قرار داده بود، اما با هوشیاری مجلس شورای اسلامی جلوی این کار گرفته شد.

وی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح تأکید کرد و گفت: پیروزی حقیقی در گرو حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تحقق دولت انقلابی و اسلامی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: همان گونه که مردم سوریه در انتخابات سوریه مشارکت بالای ۸۰ درصدی داشتند و مشت محکمی بر دهان استکبار و آمریکا زدند، امیدواریم در انتخابات ایران نیز با مشارکت بالا جواب یاوه گویی های استکبار جهانی داده شود.

آیت الله رئیسی کاندیدای جبهه انقلاب است

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با دعوت هزاران مردم، نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه پای به صحنه انتخابات گذاشته، افزود: آیت الله رئیسی به عنوان کاندیدای جبهه انقلاب مطرح است؛ از این رو بیشترین هجمه ها و تخریب ها متوجه ایشان است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با بیان اینکه آیت الله رئیسی عملکرد و مدیریت مناسبی بر قوه قضاییه داشته، گفت: بیشتر مشکلات کشور به ساختارهای نامناسب، مدیریت فرسوده، عدم اطمینان به جوانان، ناپاکی و اشرافی گری مسؤولان باز می گردد.

نماینده مجلس خبرگان اظهار کرد: سابقه مدیریتی آیت الله رئیسی نشان داده که تا حد ممکن جلوی ریخت و پاش های نامناسب را می گیرد و همچنین وی به مدیریت جوانان و نخگبان اعتقاد دارد، زیرا که سند تحول دستگاه قضا را چندین جوان نگاشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم ابراز داشت: آیت الله رئیسی چندین ماه پیش تیم هایی از جوانان نخبه تشکیل داده که به نگارش و تدوین برنامه های دولت ایشان می پردازند./۹۹۸/

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=14402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.