• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

8
خانواده و سبک زندگی؛

جملاتی که زنان نمیدانند ولی برای مردان آزار دهنده است

  • کد خبر : 37785
  • 13 بهمن 1400 - 17:02
جملاتی که زنان نمیدانند ولی برای مردان آزار دهنده است
زمانی که در زندگی مشترک بین زوج ها اختلافی به وجود می آید زنان شروع به گفتن جملاتی می کنند که نمی دانند برای آقایان بسیار آزاردهنده است و تاثیرات منفی بر روی آن ها می گذارد.

در زندگی مشترک با بیان برخی از جملات می توانید همسرتان را مجذوب خود سازید اما با بیان بعضی از حرف ها نیز می توانید زندگیتان را به ویرانی بکشانید و هنگام بحث فقط آتش دعوا را شعله ورتر سازید .

بیان این جملات که در این بخش از نمناک آورده ایم ، تاثیر بسیار بدی روی همسرتان دارد و تا مدت ها از ذهن او پاک نمی شود. پس اگر می خواهید زندگیتان سراسر خوشی باشد ، این جملات را بیان نکنید زیرا هیچ فایده ای به جز تلخی به همراه ندارند.

جملات آزار دهنده ای که مردان دوست ندارند

بیا با هم حرف بزنیم

این جمله به ظاهر دوستانه و صلح طلبانه برای برقراری یک زندگی عاشقانه است اما در واقع زنان آن را هنگامی بیان می کنند که از همسرشان ناراحت باشند و این ناراحتی به حد انفجار باشد .

اکثر زنان هنگامی که مشکلی در زندگیشان بروز کند، بهانه گیری می کنند تا بدین صورت به همسرشان بفهمانند که از دست او ناراحتند اما اگر همسرشان متوجه ناراحتی و تغییر رفتار آنها نشود ، برای آنها راهی به جز صحبت باقی نمی ماند .

بنابراین آقایان با شنیدن این جمله باید خیلی محتاطانه رفتار کنند و هر چه در ذهن دارند را بدون در نظر گرفتن عواقب آن بر زبان نیاورند.

مرد باش

همه مردان دوست دارند برای خانم هایشان همسر ایده آلی باشند و شنیدن این جمله از زبان همسرشان این مفهوم را می رساند که تو مرد ایده آلی نیستی.

شنیدن این جمله برای آقایان بسیار سنگین و آزار دهنده است و مانند یک پتک او را می شکند.

این جملات آزار دهنده را به مردان نگویید

خودم می توانم، کمک لازم ندارم:

این جمله برای اکثر مردان آثار مخربی دارد زیرا مردان همواره از اینکه وجود موثر و مفیدی داشته باشند به خودشان افتخار می کنند.پس اگر عملکرد شوهرتان در انجام کاری با شما متفاوت است آن را به شکلی زننده مطرح نکنید بعدها از اینکه نقش حمایتی همسرتان را از او گرفته اید پشیمان خواهید شد.

خسته ام کردی یا خسته شدم از این زندگی

بیان این جمله هنگام دعوا آثار سویی دارد که حتی بعد از تمام شدن بحث و دعوا نیز گریبانگیر زندگی مشترک است . معنی این جمله برای مردان اینگونه است که تمام تلاش های او برای شاد کردن و ساختن یک زندگی راحت برای شما فایده ای نداشته است.

جملات آزار دهنده ای که زندگی مشترک را خراب می کند

این مشکل خودت است

گفتن این جمله همانطور که در نمناک پیش از این هم گفته شد نشانه عدم مسئولیت پذیری شماست زیرا با ازدواج کردن و تشکیل زندگی مشترک زن و شوهر باید در غم و شادی کنار یکدیگر باشند اما با بیان این جمله بدین معنی می باشد که شما همسرتان را در حل مشکلش تنها می گذارید وخود را جدا از او می بینید . این جمله باعث سردی رابطه تان می شود.

پدرم، این کار را نمی کردند

مقایسه کردن مرد با افراد دیگر حتی با نزدیکان و خانواده سبب خرد شدن غرور او و ناراحتی بیش از حد او می گردد . مقایسه ی نادرست زمینه ی بی مهری و بی وفایی را در زندگی مشترک فراهم می کند پس باید با این عادت غلط خیلی جدی مبارزه کنید .

جملات آزار دهنده ای که مردها از آن متنفرند

سرم درد می کند

گفتن این جمله از طرف خانم ها بدین معنی است که امروز زیاد سرحال و خوش اخلاق نیستم و حوصله محبت کردن ندارم، لطفا نزدیک من نشو اما برخی از آقایون این جمله را در نمی یابند . در این شرایط لازم است که آقایان کمی مراعات کنید و برای در امان ماندن از دلخوری های بعدی شوهر خوبی برای همسرتان باشید و حتما به او یک قرص مسکن بدهید.

به چه چیزی فکر می کنی؟

بسیاری از مردان گاهی تنهایی را دوست دارند و گاهی فکر کردن در تنهایی بسیار آرامشان می کند . اگر همسرتان در حال فکر کردن است و افکارش را بروز نمی دهد سعی نکنید سوالی مانند (به چه چیزی فکر می کنی) از او بپرسید زیرا آقایان فکر کردن به چیزهای مهم دوست ندارند مورد بازجویی قرار گیرند و این سوال خانم ها آنها را بسیار عصبانی می سازد چون فکر می کنند همسرشان می خواهد به شخصی ترین حریم دخالت کند . باید بدانید که مردان دوست دارند افکارشان تا زمانی که عملی نشده اند همچنان شخصی و مخفی باقی بمانند.

این جملات زنان آقایان را آزار می دهد

چه فرقی کرده ام؟

زنان کوچکترین تغییر در ظاهر و رفتار مردان را متوجه می شوند و انتظار دارند مردان نیز مانند خودشان عمل کنند و متوجه تغییرات ظاهری آنان گردند اما متاسفانه اغلب مردان این تغییرات را متوجه نمی شوند و همسرشان ندیدن این تغییرات را بر عدم دوست داشتن می گذارد .

آقایان اگر شانس بیاورند و در کوتاهترین زمان متوجه تغییر همسرشان شوند از مشکلات بعدی در امان خواهند ماند اما در غیر اینصورت ……

تو هم دقیقا مثل پدرت رفتار می کنی

اگر از خانواده همسرتان گله مند هستید ، باید بدانید بیان این جمله نه تنها دردی از مشکلات شما را دوا نمی کند، بلکه حس بسیار بدی به همسرتان می دهد. مردان از اینکه با پدرشان مقایسه شوند، متنفرند و دوست ندارند ، کسی به آنها بگوید که در حال تکرار اشتباهات پدرش است و همیشه دوست دارند از پدر خود چند قدم جلوتر باشند. این گلایه از سوی زنان می تواند ، مرد ها را بسیار عصبانی سازد.

حرف های اشتباه و جملات آزار دهنده زنان در زندگی

تو همیشه …

برای محکوم کردن همسرتان هیچ وقت از جملات کلی استفاده نکنید. برای تداوم زندگی و وارد نشدن تنش بیهوده به رابطه تان گذشته همسرتان رادائما یاد آوری نکنید و فقط به خاطر پیشامدهای حال با او بحث کنید.گفتن این جمله یعنی اینکه شما پرونده اشتباه های قبلی را نبسته اید، او را نبخشیده اید بنابراین این جمله برای همسرتان می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

کی می خوای کارتو عوض کنی؟

به جای آنکه مدام همسرتان را به علت شغلش سرزنش کنید ، برای تبادل افکار و نظرات و اطلاعات تان در مورد امکانات شغلی جدید با او گفتگو کنید . شغل مردان برای آنها جنبه حیثیتی دارد پس اگر آنان قادر به عوض کردن شغلشان نیستند با آن کنار آیید.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=37785
  • منبع : نمناک

مطالب مرتبط

16مرداد
من‌های هک‌شده!
زنان و فضای مجازی؛

من‌های هک‌شده!

04خرداد
دنیا در مطالعات زنان تعمداً موضوع خانواده را نادیده گرفته است!
در نشست «معرفی رشته مطالعات اسلامی زنان- سطح سه» مطرح شد؛

دنیا در مطالعات زنان تعمداً موضوع خانواده را نادیده گرفته است!

08اردیبهشت
چالش‌های بخش زنانه مساجد و عدالتی که دیده نمی شود
عبادتگاه‌های تقریبا تک جنسیتی؛

چالش‌های بخش زنانه مساجد و عدالتی که دیده نمی شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.