• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

5
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

مسجد ظرفیت‌ عظیمی است که خداوند در اختیار انسان قرار داده است

  • کد خبر : 6730
  • 25 اسفند 1399 - 15:06
مسجد ظرفیت‌ عظیمی است که خداوند در اختیار انسان قرار داده است
حضور کانون‌های فرهنگی هنری در جوار مساجد تعریف شده است و این موضوع می‌تواند افق‌های بلندی را برای فعالیت‌های فرهنگی کانون‌ها ترسیم کند.

به گزارش صدای حوزه، حجت‌الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در نشست پایان سال ۱۳۹۹ با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان ضمن گرامیداشت ۱۸ اسفند و دهه نکوداشت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، به اعیاد پیش رو ماه شعبان المعظم اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های متقابلی بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان وجود دارد که از آن برای توسعه زیرساخت‌های حوزه دین می‌توان استفاده کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم حضور یک نماینده از ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای حضور در نشست‌های شوراهای مرتبط مانند شورای طرح و برنامه و نظام پیشنهادات خاطرنشان کرد: ارتباط با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و تعامل با آنها نکته مهمی بوده که در شرایط فعلی لازم است مدنظر گرفته شود.

وی مسجد را ظرفیت‌های عظیمی دانست که خداوند متعال در پیش روی انسان قرار داده است، گفت: خوشبختانه حضور کانون‌های فرهنگی هنری در جوار مساجد تعریف شده است و این موضوع می‌تواند افق‌های بلندی را برای فعالیت‌های فرهنگی کانون‌ها ترسیم کند.

حجت‌الاسلام معتمدی مردمی بودن را رمز موفقیت کانون‌های فرهنگی هنری برشمرد و تصریح کرد: نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تسهیل‌گری، حمایت و نظارت است.

حجت‌الاسلام «محمدرضا نیستانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان نیز در نشست پایان سال ۱۳۹۹ با تقدیر و تشکر از حجت‌الاسلام معتمدی به جهت حمایت از هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های نکوداشت بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بر هماهنگی و تعامل نزدیک با اداره کل تاکید نمود.

وی  در ادامه در خصوص وضعیت ستاد کانون‌های مساجد استان و اقدامات این ستاد طی سال ۱۳۹۹ و برنامه های سال ۱۴۰۰ مطالب و توضیحاتی بیان کرد.

حجت‌الاسلام نیستانی تصریح کرد: نزدیک به ۲ هزار باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان اصفهان فعالیت می‌کنند و تا کنون ۳۵۰ هزار عضو با ورود به سامانه بچه‌های مسجد عضویت خود در یکی از کانون‌های فرهنگی هنری در سطح استان را انتخاب کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=6730
  • منبع : خبرگزاری شبستان

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.