• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

3
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار فرمانده سپاه قم؛

برای گسترش اسلام از تمام ابزارها خصوصا فضای مجازی استفاده کنید

  • کد خبر : 40928
  • 25 فروردین 1401 - 11:57
برای گسترش اسلام از تمام ابزارها خصوصا فضای مجازی استفاده کنید
سپاه با کمک صدا و سیما، مراکز حوزوی و دانشگاهی به اوضاع فرهنگی استان سامان دهد.

به گزارش صدای حوزه، حضرت آیت الله مکارم شیرازی در دیدار فرمانده سپاه استان قم، فرمودند: مسائل فرهنگی در شرایط فعلی دارای اهمیت زیادی است و اگر اقدام مؤثری نشود در آینده بدتر هم خواهد شد. مسئله فضای مجازی، حجاب، مواد مخدر و دیگر مسائل فرهنگی باید با برنامه ریزی کامل بررسی و اصلاح گردد.

اهمیت تعلیم و تبلیغ اسلام

معظم له با اشاره بر اهمیت تعلیم و تبلیغ اسلام تاکید کردند: بایستی از تمام ابزارها و وسایل، خصوصا از وسایل رسانه‌ای و ارتباطی استفاده کرد تا از طریق فضای مجازی اسلام را گسترش داد.

ساماندهی به اوضاع فرهنگی

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خاطرنشان کردند: سپاه با کمک صدا و سیما، مراکز حوزوی و دانشگاهی به اوضاع فرهنگی استان سامان دهد.

در ابتدای این دیدار نیز سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی که دبیری آن را برعهده دارد،سپاه قم را در برطرف کردن مشکلات فرهنگی استان قم دغدغه‌مند خواند.

دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی قم ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده گفت: ۷۵ مرکز با نام خانه سبز با کمک طلاب سازمان تبلیغات در محلات قم به منظور مشاوره به خانواده ها در حوزه‌های تربیتی، اخلاقی، ازدواج و اختلافات زناشوئی تشکیل شده است که از بین این مراکز چهار مرکز جزو مراکز اصلی ما هستند که به مشکلات حاد خانواده‌ها مشاوره و راهنمایی می‌دهد.

ایجاد خانه اعتماد در ۲۰ محله 

وی افزود: همچنین برای مقابله با معظل اعتیاد در ۲۰ محله خانه اعتماد ایجاد شده است که در آنها کارگاه‌های ترک اعتیاد و مشاوره‌ها فردی و جمعی برای رهایی از معظل اعتیاد ارائه می‌شود و در کنار این اقدام, یک کمپ ۱۰۰ نفره ترک اعتیاد احداث شده است که در حال توسعه فضا و ظرفیت آن به ۵۰۰نفر هستیم. که در آن علاوه بر ترک افراد معتاد به روش های تربیتی اسلامی به آنها در مدت ۳ تا ۶ ماه حرفه و فعالیتی آموزش داده می‌شود که در همین مدت حضور در کمپ هم برای خود و خانواده‌های عزیزشان درآمدزایی مختصری دارند.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=40928
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

16مرداد
من‌های هک‌شده!
زنان و فضای مجازی؛

من‌های هک‌شده!

02اردیبهشت
تبلیغ با طعم زلزله!
تجربه نگاری کوتاه یک مبلغ رمضانی در خوی؛

تبلیغ با طعم زلزله!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.