• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

5
پیام امام خمینی برای مردم عراق در دوم مهر ۱۳۵۹؛

جنگ میان «ایران و بعثی های عراق»، جنگ میان «اسلام و کفر» و «قرآن کریم و الحاد» است

  • کد خبر : 26101
  • 03 مهر 1400 - 15:06
جنگ میان «ایران و بعثی های عراق»، جنگ میان «اسلام و کفر» و «قرآن کریم و الحاد» است
شما برادران عراقی باید بدانید که برادران ایرانی شما اکنون در حال آماده باش هستند و هر وقت لازم باشد با بسیج عمومی مخالفان با اسلام را سرکوب می کنند. شما برادران ارتشی و غیر ارتشی و همه قوای مسلح عراقی از عمل ملت ایران که با دست خالی قدرت شیطانی ابرقدرت ها را در هم شکست عبرت بگیرند و از شیطان های بزرگ و کوچک نهراسید و برای دفاع از اسلام و کشورهای اسلامی بپاخیزید

به گزارش صدای حوزه، در پی حمله گسترده عراق از سه جبهه زمین، هوا و دریا به ایران، امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی در پیامی ضمن محکوم کردن این حمله نسبت به ادامه تجاوزات رژیم صدام به ایران هشدار داد. ایشان پیامی خطاب به ملت عراق منتشر کردند؛ پیامی که به منظور آگاه ساختن مردم عراق از هدف ایران و جدایی آنان از ارتش بعث عراق صادر شد.

متن پیام به این شرح است:

ملت شریف و مبارز و مسلمان عراق، ارتشیان رزمنده، افسران، درجه داران و سربازان مسلمان عراق، کارگران و کارمندان مسلمان عراق شما همه از نزدیک جنایت ها و خیانت های حزب کافر بعث را دیده و می بینید. شما تلخی حکومت کافر بعثی را چشیده اید. شما می دانید که صدام حسین و رفقای کافر و تابع میشل عفلق(پدر معنوی بعث عراق) ملحد و نوکر چشم بسته صهیونیسم و امپریالیسم به امر اربابان جهانخوار، خود به ایران و ملت ایران که با الله اکبر و پشتوانه اسلام عزیز کفار را از میهن خود راندند حمله کرده و بیرحمانه برادران ایمانی شما را به قتل می رسانند. شما می دانید که این جنگ میان ایران و بعثی های عراق جنگ میان اسلام و کفر و قران کریم و الحاد است. از این جهت بر همه شما و ما و مسلمانان جهان اسلام لازم است از اسلام عزیز و قرآن کریم دفاع کنیم و این خیانتکاران را به جهنم بفرستیم.

اکنون تکلیف شرعی الهی انسانی شما است که در هر محلی هستید به ضدیت و کارشکنی برآیید. ارتش عراق به ارتش ایران ملحق شود. امروز نزدیک به ۱۰۰ تن از درجه داران و افسران و رزمندگان عراق به ایران آمده و در آغوش اسلام قرار گرفته اند و باید ارتش عراق بداند که ایران با آغوش باز برادران ایمانی ارتش عراق خود را پذیرای و پشتیبانی می کند. باید به حب تکلیف شرعی کارگران از هر طبقه که هستند و کارمندان در هر اداره که هستند با اعتصاب ها و مخالفت ها خدمت خود را به اسلام عزیز و قرآن کریم نشان دهند. ملت عراق از دادن مالیات، پول، آب و برق به دولت کافر خودداری کنند که کمک به دولت غیرقانونی کافر است. کمک به مخالفین اسلام است که در حال جنگ با اسلام است و با راهپیمایی های میلیونی عمل جنایتکاران عراقی را محکوم نمایند.

شما برادران عراقی باید بدانید که برادران ایرانی شما اکنون در حال آماده باش هستند و هر وقت لازم باشد با بسیج عمومی مخالفان با اسلام را سرکوب می کنند. شما برادران ارتشی و غیر ارتشی و همه قوای مسلح عراقی از عمل ملت ایران که با دست خالی قدرت شیطانی ابرقدرت ها را در هم شکست عبرت بگیرند و از شیطان های بزرگ و کوچک نهراسید و برای دفاع از اسلام و کشورهای اسلامی بپاخیزید. خداوند با شماست.«ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم » روح الله موسوی الخمینی

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=26101
  • منبع : ایرنا

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.