• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6240اخبار امروز 1

صدای حوزه امروز

مَدرس‌های بی‌استاد؛ مدرسه‌ یا خوابگاه؟ شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب

9
درباره رویداد بین المللی ایده های اربعینی روشنا؛

زمان ارسال ایده‌های اربعینی روشنا تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ تمدید شد

  • کد خبر : 20428
  • 09 مرداد 1400 - 19:58
زمان ارسال ایده‌های اربعینی روشنا تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ تمدید شد
دکتر محمد صادق نصراللهی،‌ دبیر رویداد روشنا ضمن اشاره به استقبال خوب مردم از فراخوان و ثبت حدود 100 ایده‌ تا آخر تیرماه، از تمدید زمان ارسال ایده‌ها تا 20 مرداد 1400 خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، مهلت ارسال ایده‌های نوآورانه در دومین رویداد بین‌المللی ایده‌های اربعینی روشنا تا ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
دکتر محمد صادق نصراللهی،‌ دبیر رویداد روشنا ضمن اشاره به استقبال خوب مردم از فراخوان و ثبت حدود ۱۰۰ ایده‌ تا آخر تیرماه، از تمدید زمان ارسال ایده‌ها تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ خبر داد.
دومین رویداد بین‌المللی ایده‌های اربعینی روشنا با هدف شناسایی، رشد و کمک به اجرایی شدن ایده‌های اربعینی، با هدف حل مسائل پدیده عظیم اربعین و ارتقای آن توسط دانشگاه امام صاق (ع) و با حمایت ستاد مرکزی اربعین برگزار می‌شود. شعار این دوره رویداد «دوباره اربعین، دوباره زندگی» است که به شکل ویژه‌ای روی ایده‌پردازی نسبت به بازگشت به اربعین با توجه به وقفه یکساله عدم برگزاری اربعین در سال گذشته تمرکز دارد.
در این رویداد به ایده‌های برتر جوائز مادی و معنوی تعلق می‌گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت ایده به تارنمای rowshana40.ir مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=20428

مطالب مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.