• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

13
مقاله روزنامه هاآرتص:

همه اسرائیلی‌ها در اشغال شریک هستند

  • کد خبر : 41561
  • 04 اردیبهشت 1401 - 15:30
همه اسرائیلی‌ها در اشغال شریک هستند
لوی - یک روزنامه‌نگار وابسته به جناح چپ اسرائیل - گفت: «همه‌ی ما و تمامی افراد اسرائیلی در آن روز در راهپیمایی به سمت (شهرک) حومش شرکت کردیم. این ما همگی بودیم که در رژه پرچم در اورشلیم در روز چهارشنبه شرکت کردیم.»

به گزارش صدای حوزه، روزنامه هاآرتص طی مقاله ای به موضوع اشغالگری فلسطین توسط اسرائیلی ها پرداخته و همه اسرائیلی ها را شریک در آن دانسته که در ادامه این مقاله را می خوانید.

الجزیره: یک روزنامه‌نگار صهیونیست در پس‌زمینه حوادث اخیر در برخی مناطق کرانه باختری و اورشلیم به شهروندان اسرائیلی حمله کرد.

همه اسرائیلی‌ها در اشغال شریکند

گیدئون لوی در مقاله‌ای که توسط روزنامه صهیونیستی “هاآرتص” منتشر شد، تمامی صهیونیست‌ها را به همدستی در اشغال سرزمین‌های فلسطین متهم کرد. وی همچنین دولت اسرائیل را به تسلیم شدن در برابر رفتار “دیوانه” شهروندانش متهم کرد.

لوی – یک روزنامه‌نگار وابسته به جناح چپ اسرائیل – گفت: «همه‌ی ما و تمامی افراد اسرائیلی در آن روز در راهپیمایی به سمت (شهرک) حومش شرکت کردیم. این ما همگی بودیم که در رژه پرچم در اورشلیم در روز چهارشنبه شرکت کردیم.»

تمامی اسرائیلی‌ها شهرک‌نشینند

وی تمامی اسرائیلی‌ها را شهرک‌نشین توصیف کرد و خاطرنشان کرد که هیچ راه دیگری برای توصیف واقعیت وجود ندارد و هر کسی که معتقد است کسانی که در آن راهپیمایی شرکت کردند چند شهرک‌نشین «خشن» هستند که با اکثر مردم (اسرائیل) ربطی ندارند، به خودش دروغ می‌گوید.

درگیری‌ها زمانی آغاز شد که اسرائیل فلسطینی‌هایی را سرکوب کرد که به تأمین امنیت ارتش اشغالگر نسبت به ورود اتوبوس‌های شهرک‌نشینان به خرابه‌های شهرک «حموش» که دولت در سال ۲۰۰۵ آن را به حکم دادگاه عالی از شهرک‌نشینان اسرائیلی تخلیه کرده بود، اعتراض می‌کردند.

شهرک‌نشینان به تهاجمات خود به ده‌ها مکان باستانی و مذهبی فلسطینی ادامه دادند که خطرناک‌ترین آنها بعدازظهر سه‌شنبه گذشته بود، که بیش از ۱٠٠٠٠ شهرک‌نشین اسرائیلی به جبل الظهور (در شهرک تخلیه‌شده حومش)، واقع در زمین‌های روستای برقه در نزدیکی شهر نابلس (در شمال کرانه باختری) یورش بردند.

پلیس رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته از تندروهای یهودی که در چارچوب راهپیمایی تحریک‌آمیز «پرچم‌ها»، تلاش می‌کردند به منطقه باب العامود در شرق بیت‌المقدس برسند، جلوگیری کرد و در همین حال به ده‌ها فلسطینی در این منطقه حمله کرد.

فقط مقصر تندروها نیستند

لوی در مقاله خود در روزنامه هاآرتص با انتقاد از اسرائیلی‌هایی که به خاطر هر اتفاقی که در سرزمین‌های اشغالی می‌گذرد، دیگران را سرزنش می‌کنند، گفت: «چقدر نادرست است که فکر کنیم این ما نیستیم، بلکه تنها آنها [تندروهای اسرائیلی] هستند. چقدر نادرست است که فکر کنیم ما روشنفکران هیچ ارتباطی با این قضایا نداریم و تنها دولت است که تسلیم دیوانگی آنها [تندروها] می‌شود.»

این روزنامه‌نگار صهیونیست خاطرنشان کرد که «هر پرچم تحریک‌آمیزی در شهرک حومش برافراشته شده است و همه پرچم‌هایی که بر فراز کوه معبد به اهتزاز درمی‌آیند، نام ما را با خود دارند» گیدئون لوی می‌افزاید: «هیچ کس نمی‌تواند در تل آویو بنشیند و در حالی که قهوه با شیر سویا می‌نوشد، دهانش را باز کند و شکایت کند که «این شهرک‌نشین‌ها را چه می‌شود؟ اینها کشور “ما” را ویران می‌کنند.»

نویسنده هیچ کس در اسرائیل را از مسئولیت آنچه در حومش رخ داده است، اعم از سیاستمداران در دولت، مخالفان، ارتش و نیروهای امنیتی مستثنی نکرده و افزود این همان چیزی است که به آن «تحریک به ارتکاب جرم» می‌گویند.

راهپیمایی «تحریک‌آمیز» پرچم‌ها در حومش، اقدامی «نفرت‌آمیز»

وی راهپیمایی «تحریک‌آمیز» پرچم‌ها در حومش را اقدامی «نفرت‌آمیز» و آن را «تبعیض نژادپرستانه در خالص‌ترین شکل آن و سیلی بر صورت دادگاه عالی» در اسرائیل دانست. وی افزود که این راهپیمایی «بیش از اتهامات علیه (نخست‌وزیر سابق) بنیامین نتانیاهو، قانون را تحقیر کرده است».

 haaretz.com/opinion/.premium-all-israelis-are-complicit-in-the-occupation-1.10754026

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=41561
  • منبع : کانال اخبار استراتژیک

مطالب مرتبط

30مهر
درخشش حوزه علمیه قم در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین
حجت الاسلام والمسلمین بنیادی در گفتگو با صدای حوزه مطرح کرد؛

درخشش حوزه علمیه قم در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین

03خرداد
یک اقدام تروریستی و لاف های متناقض رسانه های صهیونیستی
02خرداد
‏ترور یک فرد نظامی خارج از محیط عملیات نشانه چیست؟
سید نظام الدین موسوی در توئیتی اظهار کرد؛

‏ترور یک فرد نظامی خارج از محیط عملیات نشانه چیست؟

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.