• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

7
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی مطرح کرد:

ضرورت توجه ویژه به نقش آفرینی بانوان در تحول فرهنگ جامعه

  • کد خبر : 25269
  • 25 شهریور 1400 - 11:10
ضرورت توجه ویژه به نقش آفرینی بانوان در تحول فرهنگ جامعه
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بدون جدی‌ گرفتن بانوان به‌ویژه حوزه‌های علمیه خواهران، تحول بزرگی در فرهنگ اتفاق نخواهد افتاد و باید اهتمام به این مسئله یک اولویت باشد.

به گزارش صدای حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی در نهمین نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌ها که با حضور مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در مجتمع ۳۱۳ جمکران برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت بانوان در حوزه فرهنگ و تبلیغ افزون است و ما همان گونه که حوزه علمیه، فرهنگ، تبلیغ و رسالت‌های تبلیغ را جدی گرفته‌ایم، مسائل بانوان را نیز جدی گرفته‌ایم و بانوان طلبه نیز دارای جایگاه ویژه ای هستند.

وی با بیان اینکه همه این موارد در نقاط کانونی با هم تجمیع می‌شوند و به یکدیگر ربط دارند، افزود: فضای مدارس علمیه خواهران در جای جای میهن اسلامی مهم است و باید این فضا، کانونی برای مراجعه بانوان حتی بانوان غیرطلبه باشد.

مسائل بانوان در صدر اولویت های سازمان تبلیغات اسلامی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی  ادامه داد: در نقطه کانونی نظام دغدغه‌ها و توجهات، این مسئله را به صدر می‌نشانیم و در سبد اولویت‌های امسال ما مسائل بانوان به طور برجسته و ویژه لحاظ شده است؛ ما این تصمیم را یک تصمیم جمعی و جدی می‌دانیم و توقع ما از مدیران کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور این است که این مسئله را در سبد اولویت‌ها جدی بگیرند.

وی با اشاره به راه اندازی اتاق وضعیت فرهنگی مبتنی بر طرح آمایش فرهنگی در سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: برای تکمیل این طرح باید به فهم خواهران مبلغه و طلبه نیز مراجعه داشته و از این ظرفیت بهره مند شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در پایان خاطرنشان کرد: در هر محوری که فعالیت می‌کنیم، باید به نقش بانوان و حوزه‌های علمیه خواهران توجه کنیم و مدارس علمیه خواهران در استان‌ها باید به پایگاه ویژه فرهنگی و نقطه کانونی معرفتی بانوان تبدیل شوند.

گفتنی است:، حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه با سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: ما سازمان تبلیغات اسلامی را جریان موازی خودمان نمی‌بینیم، بلکه در امتداد حوزه علمیه خواهران می‌بینیم.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=25269
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

22فروردین
پارک‌های مخصوص بانوان بهانه ای برای حمله به شهرداری تهران!
پشت پرده هجمه‌های رسانه‌ای با کلیدواژه «زن‌ستیزی»؛

پارک‌های مخصوص بانوان بهانه ای برای حمله به شهرداری تهران!

16فروردین
آغاز پذیرش داوطلب در حوزه های علمیه خواهران استان تهران
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران تهران مطرح کرد؛

آغاز پذیرش داوطلب در حوزه های علمیه خواهران استان تهران

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.