• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6238اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

شهیدانه خوی؛ نمونه ای از گروه های کوچک مردمی در عرصه جهاد فرهنگی روایت نگاری از یک نماز بهاری آقای سروش محلاتی! تحریک گسل قم ـ نجف؛ به چه قیمت و هدفی؟! دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است

4
توصیه آیت الله علوی گرگانی در ارتباط با آیت الله مصباح؛

کتب آن عالم محقق و باتقوا مورد توجه جوانان عزیز قرار گیرد

  • کد خبر : 39773
  • 01 فروردین 1401 - 15:40
کتب آن عالم محقق و باتقوا مورد توجه جوانان عزیز قرار گیرد
توصیه می‌شود که کتب آن عالم محقق و باتقوا مورد توجه مردم خصوصاً جوانان عزیز قرار گیرد.

به گزارش صدای حوزه، روزهای گذشته یکی از علمای ربانی و مراجع تقلید شیعه حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی به ملکوت اعلی پیوست و علاقه مندان به مکتب اهل بیت (ع) را داغدار کرد. همچنین ماه‌های پیش نخستین سالگرد رحلت آیت الله مصباح یزدی بود و علاقمندان به ایشان و آثار این عالم پرکار حوزه علمیه قم با پاسداشت مقام علمی آن فقید سعید یاد ایشان را گرامی داشتند.

آیت الله علوی گرگانی در خصوص آثار آیت الله مصباح یزدی نکات ارزشمندی نگاشته اند:

باسمه تعالی

شخصیت مرحوم آیت الله مصباح یزدی در حوزه‌های علمیه بسیار ارزشمند بوده فقدان آن عالم بزرگوار ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه علمی و حوزوی به شمار می‌رود. آثار ایشان در علوم اسلامی عموماً مفید و قابل استفاده برای اقشار مختلف جامعه می‌باشد و توصیه می‌شود که کتب آن عالم محقق و باتقوا مورد توجه مردم خصوصاً جوانان عزیز قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=39773
  • منبع : خبرگزاری مهر

مطالب مرتبط

04فروردین
ابلاغ پیام تسلیت سید حسن نصرالله به برادر و فرزند آیت الله علوی گرگانی
01فروردین
خدمتگزاران دین و آئین که در سال ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفتند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.