• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

5
نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا مطرح کرد؛

وحدت اسلامی، یک شعار سیاسی نیست

  • کد خبر : 29230
  • 03 آبان 1400 - 17:19
وحدت اسلامی، یک شعار سیاسی نیست
وحدت اسلامی، یک شعار سیاسی نیست، بلکه یک پایه و اساس قدرتمندی است که اسلام بر آن تکیه دارد و اگر بر وحدت اسلامی تمرکز نداشته باشیم، هرگز نخواهیم توانست در جهان اسلام قدرتمند باشیم.

به گزارش صدای حوزه، حجت السلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا هفته وحدت اسلامی و ولادت حضرت نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) را تبریک گفت و آن را پایان ظلم و کفر و آغاز توحید و عدالت دانست.

ولادت و بعثت حضرت رسول اکرم(ص)، آغازی بر نهضت اسلامی و الهی بود

وی ادامه داد: ولادت و بعثت حضرت رسول اکرم (ص)، آغازی بر نهضت اسلامی و الهی بود و موجب برقراری عدالت و پاکسازی انسان از خوی وحشی گری و حیوانیت شد و نقطه شروعی برای ریشه کن شدن ظلم و کفر و ارتقا به جایگاه والا شد، امّا متأسفانه امروز امت به دوران جاهلیت برگشته و از طریق ائتلاف و عادی سازی روابط در کنار دشمنان قرار گرفته است.

وحدت به معنی نادیده گرفتن اصول مذهب و انتقال به مذهب دیگر نیست

نماینده آیت الله سیستانی در خصوص هفته وحدت، با بیان اینکه ما باید به عنوان مسلمان اختلافات و درگیری ها را بر اساس سخن خداوند و رسول اکرم (ص) حل و فصل کنیم، گفت: ما باید بدانیم که وحدت اسلامی که به آن دعوت می کنیم به این معنی نیست که ما اصول مذهبی خود را نادیده بگیریم و از مذهبی به مذهب دیگر منقل بشویم.

وحدت اسلامی، یک شعار سیاسی نیست

وی تصریح کرد: وحدت اسلامی، یک شعار سیاسی نیست، بلکه یک پایه و اساس قدرتمندی است که اسلام بر آن تکیه دارد و اگر بر وحدت اسلامی تمرکز نداشته باشیم، هرگز نخواهیم توانست در جهان اسلام قدرتمند باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین کشمیری بیان داشت: اسلام بر اساس سخن خداوند، «إن هذه أمتکم أمه واحده وأنا ربکم فاعبدون» و «فاعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا» و «إنما المؤمنون إخوه» تمامی موانع را برداشته و امت را یکپارچه کرده است.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=29230
  • منبع : خبرگزاری حوزه

مطالب مرتبط

05آبان
باید برای “وحدت امت” خطر کرد! / تشیع، موتور پیشران امت محمد(ص) نه فرقه ای کنار سایر فرق
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه جهان آرا:

باید برای “وحدت امت” خطر کرد! / تشیع، موتور پیشران امت محمد(ص) نه فرقه ای کنار سایر فرق

02آبان
وحدت بدون مقاومت و مقاومت بدون وحدت معنا ندارد
رئیس هیئت امنای جمعیت علمای مسلمان لبنان تاکید کرد؛

وحدت بدون مقاومت و مقاومت بدون وحدت معنا ندارد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.