• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

6
با میزبانی صدای حوزه برگزار شد؛

جلسه مشترک و همفکری با نماینده فصلنامه روشنا و پژوهشگران حوزه فرق و ادیان

  • کد خبر : 27866
  • 21 مهر 1400 - 20:06
جلسه مشترک و همفکری با نماینده فصلنامه روشنا و پژوهشگران حوزه فرق و ادیان
حجت الاسلام سید صادق علوی: ‌در مجموعه «روشنا» به دنبال همکاری با استعدادها و نیروهای جدید هستیم و علاقه‌مندیم با مراکز و رسانه‌های متعدد از جمله رسانه‌های حوزوی همکاری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار صدای حوزه، در این دیدار حجت الاسلام سید صادق علوی، ضمن تشریح اهداف و فعالیت های موسسه روشنگر و فصلنامه روشنا گفت: فعالیت‌های این مجموعه، از بررسی و مقابله با فرقه بهائیت شروع و به جریان‌شناسی فرق و ادیان رسیده است، تلاش کرده‌ایم با حفظ اصل نظام به مبارزه با جریانات انحرافی می پردازد. علاوه بر فرق مختلف، تصوف و عرفان های نوظهور را نیز بررسی و تحلیل می شود.

جلسه مشترک پایگاه خبری صدای حوزه با نماینده فصلنامه روشنا و دبیر کل جمعیت فعالان رسانه ای و هنر انقلاب اسلامی

وی در ادامه بیان کرد: ‌به دنبال همکاری با استعدادها و نیروهای جدید و با هدف تاثیرگذاری و ایجاد جنبش های روشنگرانه همچنین درگیر کردن مردم برای مبارزه با انحرافات حوزه فرق ادبیان و عرفان‌های کاذب، علاقه‌مند به همکاری با مراکز و رسانه‌های متعدد از جمله رسانه‌های حوزوی هستیم

در این دیدار حجت الاسلام محمدحسین پیشاهنگ، پژوهشگر فرق و ادیان با بیان این موضوع که  قم ظرفیت بالایی در این موضوع دارد گفت: از اتفاقات غم انگیز این حوزه، جزیره ای کار کردن است؛ مجموعه «مفام» با این‌که فعالیت‌های بسیاری داشت و فضای خوبی را ایجاد کرد اما به نقظه مطلوب نرسید و هرچند ارتباطاب خوبی بین مجموعه ها و افراد برقرار کرد اما نتوانست همه را دور یک میز جمع کند.

جلسه مشترک پایگاه خبری صدای حوزه با نماینده فصلنامه روشنا و دبیر کل جمعیت فعالان رسانه ای و هنر انقلاب اسلامی

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام حمید برزگار، مدیر مسئول پایگاه خبری صدای حوزه، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مهمان محترم، از روند شکل‌گیری، اهداف، ماموریت‌ها و اقدامات صورت گرفته در این پایگاه خبری گزارشی ارائه کرد و گفت: تولید محتوا با موضوعات مرتبط با فضای نخبگانی و فرهنگ سازی و همچنین ایجاد دغدغه برای طلاب در دستور کار ما قرار دارد و در فرمت‌های متونع خبری از جمله مصاحبه نشست و یادداشت و … می‎توانیم با مجموعه های مختلف همکاری داشته باشیم.

جلسه مشترک پایگاه خبری صدای حوزه با نماینده فصلنامه روشنا و دبیر کل جمعیت فعالان رسانه ای و هنر انقلاب اسلامیر

 

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=27866

مطالب مرتبط

05دی
سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد
مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش مطرح کرد؛

سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد

19آذر
حس جهاد در جنگ کنونی هنوز به طلبه‌ها دست نداده است‌!
حجت الاسلام ناصر میر محمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت مطرح کرد؛

حس جهاد در جنگ کنونی هنوز به طلبه‌ها دست نداده است‌!

06شهریور
اولین دوره مهارتی اربعین ویژه استادان و طلاب زبان‌دان برگزار می‌شود
به همت مرکز آموزش زبان و آموزش‌های تخصصی بین‌الملل؛

اولین دوره مهارتی اربعین ویژه استادان و طلاب زبان‌دان برگزار می‌شود

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.