• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6233اخبار امروز 0

صدای حوزه امروز

دیدگاه آیت الله فاضل نسبت به ماجرای درمانگاه قم و طلبه ای که فیلم خرید ماشینش منتشر شد و ماجرای چای دبش! اگر فهم درستی از گزاره های دینی ندارید، لااقل ساکت بمانید! گفتگو با امام جماعت مسجد ۲۴ ساعته دهکده المپیک تهران / بهترین منصب در کره زمین امامت مسجد است! پاسخ معاون تبلیغ حوزه به دغدغه های مبلغان فضای مجازی؛ لزوم افزایش حمایت از مبلغین و خروج از پراکنده کاری ها دهمین جشنواره هنر آسمانی حوزه علمیه با محوریت تبلیغ نوین، هوش مصنوعی! پیام تقدیر و تشکر انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم انتخابات چقدر ارتباط به اسلام و امام زمان (عج) دارد؟! امام محله‌ای که مسجد محوری در امور را به معنای واقعی دنبال می‌کند/ تشکیل گروههای سرود ویژه نوجوانان در مسیر جریان سازی جنس محتوای نامه های پیامبر(ص) به سران کشورها: تبلیغ با چاشنی عزت و تهدید! لزوم جدیت در مقابله مدبرانه با پدیده کشف حجاب گزارش کار مدیر حوزه های علمیه در جمع طلاب یزد؛ طرح جامع تبلیغ خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است سه هزار معلم طلبه بدون قائل شدن امتیازی خاص، جذب مدارس شدند/ برنامه درسی مدارس وابسته به حوزه فرقی با سایر مدارس ندارد زنگ هایی که در حوزه همیشه دیر به صدا در می آیند! امتداد اجتماعی روحانیت و جیغ های بنفش اصحاب مدرنیته!

4

انصراف آیت‌الله رجبی از نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان

  • کد خبر : 15414
  • 22 خرداد 1400 - 15:58
انصراف آیت‌الله رجبی از نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان، به دلیل مخالفت شورای نگهبان با انتقال حوزه انتخابیه وی از قم به تهران، از کاندیداتوری انصراف کرد.

به گزارش صدای حوزه، آیت‌الله محمود رجبی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در نامه‌ای به فرمانداری قم، از نامزدی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان انصراف داد. رجبی علت انصراف خود را مخالفت شورای نگهبان با انتقال حوزه انتخابیه وی از قم به تهران اعلام کرده است.

در نامه آیت‌الله رجبی آمده است:

با توجه به تصمیم شورای محترم نگهبان مبنی بر عدم پذیرش انتقال اینجانب به حوزه انتخابیه استان تهران و همچنین به احترام نظر جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم در معرفی نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری استان قم، بدینوسیله انصراف خود را از نامزدی انتخابات دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری اعلام می‌دارم.

ضمناً از اقشار مختلف مردم به‌ویژه علما، فضلا، طلاب، اساتید دانشگاه و دانشجویان که به این بنده حقیر در این مدت ابراز لطف و حمایت کردند، صمیمانه‌ تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله اجر تلاش‌های خالصانه آن عزیزان نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

لینک کوتاه : https://v-o-h.ir/?p=15414
  • منبع : خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط

22فروردین
آیت الله فیضی سرابی دار فانی را وداع گفت
انا لله و انا الیه راجعون:

آیت الله فیضی سرابی دار فانی را وداع گفت

11دی
از سابقه ارادت به مقام معظم رهبری تا توصیه آیت الله بهجت به برگزاری درس اخلاق
آیت الله رجبی در اولین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح درباره شخصیت ایشان مطرح کرد؛

از سابقه ارادت به مقام معظم رهبری تا توصیه آیت الله بهجت به برگزاری درس اخلاق

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.